Ilustracija (Pixabay.com)
"Francuskinje ne vole snažne i opojne mirise. Parfem treba biti diskretan, poput male tajne."
Francuskinje su poznate kao ikone stila koje uspješno objedinjuju ležernost i eleganciju u ženstvenom i neodoljivom duhu francuskog chica, a u njihovom svijetu ljepote posebno mjesto zauzima ljubav prema parfemima.
Ines de la Fressange jedna je od takvih Francuskinja – stilska ikona i muza najpoznatijih dizajnera, ova francuska ljepotica i bivša manekenka svojim pristupom ljepoti inspiracija je ženama diljem svijeta. Za cijenjeni časopis Vogue otkrila je sve tajne nošenja parfema i zlatna pravila kojih se Francuskinje čvrsto pridržavaju.
Francuskinje su vjerne svojim parfemima. Godinama nose isti parfem i ne mijenjaju ga, bez obzira je li jutro ili večer, ljeto ili zima. Mislim da Amerikanke vole imati više izbora. Cijene nove parfeme i kupuju one koje otkriju u magazinima ili robnim kućama gdje ih zaskoče prodavači. Takvo nešto ne postoji u Francuskoj. Nemojte me pitati o novim parfemima: uglavnom ih mrzim. Djeluju mi previše agresivno, s previše nota irisa, grejpa i čega sve ne!
Kad sam bila mlada djevojka, počela sam nositi miris na bazi pačulija- u stilu sedamdesetih – sve dok se moj djed nije razljutio rekavši mi kako mlade djevojke ne bi smjele nositi tako "teške" mirise. Kasnije, jedna moja prijateljica iz škole nosila je Chanel No. 19 i toliko sam se divila njezinom stilu da sam je kopirala.
Za vrijeme dok sam radila za Chanel koristila sam njihov Cuir de Russie, a sada već dugo vremena nosim Mitsouko od Guerlaina. Vrlo često dobivam komplimente na račun mog parfema, a djeca bi me zamrzila kad bih samo posmislila zamijeniti ga drugim!
Francuskinje ne vole snažne i opojne mirise. Parfem treba biti diskretan, poput male tajne. Malu količinu parfema nanosim na područje vrata, na zapešća i šal. To sam naučila od svoje bake. Ona je toliko voljela parfeme da je jednom prilikom kad sam je posjetila u bolnici, na svom ormariću imala samo bočice parfema – bio je to zaista damski način primanja posjeta.
Osobno, preferiram mošusne note i ne volim one s notama vanilije i čokolade ili pak one koji podsjećaju na nešto specifično. Francuzi cijene nešto manje poznate brendove i kvalitetu stavljaju ispred imena.
Što se više upoznajete sa svijetom parfema, otkrit ćete koliko ih je teško napraviti i koliko je u tom procesu važno osjetilo njuha osobe koja osmišljava parfem. Primjerice, za izradu parfema potrebno je stvoriti baze koje u početku ne mirišu dobro i zatim ih pomiješati s ostalim sastojcima kako bi se postigla izvrsnost. Zato ni ne pomišljajte miješati različite parfeme – jednostavno nećete uspjeti! Možda Francuskinje nisu savršene, ali zato francuski brendovi jesu. Vjerujte im!
Ines de la Fressange / Instagram
U ladice stavljam Santa Maria Novella potpourri, u autu držim Cyprès branda Diptyque, a na ulazu u dom držim parfimirane štapiće brenda Rigaud. U uredu također imam jedan miris, a ovisna sam o mirisnim svijećama koje nosim sa sobom na putovanja. Kad je riječ o mirisu, nikada ne izlazim bez njega.
Izvor: Vogue
Foto: Instagram