U SREDIŠTU LAS VEGASA NAGRAĐEN PROMIDŽBENI VIDEO HRVATSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE

Spot s pulskom Arenom, Rovinjom i 2Cellosima proglašen najboljim na svijetu


Pulska Arena, panorama Rovinja, Stjepan Hauser kao član svjetski poznatog violončelističkog dua 2Cellos istarski su aduti videa Hrvatske turističke zajednice, koji je proglašen najboljim svjetskim promidžbenim spotom za 2017. godinu. U spotu sudjeluju hrvatski sportaši (većinom nogometaši) Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić te umjetnici Maksim Mrvica, Zrinka Cvitešić i spomenuti 2Cellos.

Promotivni video Hrvatske turističke zajednice "Ambasadori hrvatskog turizma" u kratkom je vremenu ostvario višemilijunsku gledanost. Odlukom američkog stručnog i predstavničkog žirija Citizine Networksa i National Association of Broadcasters (NAB), osvojio je prestižnu nagradu Travel Video Awards u kategoriji Best Video by a Tourism Organization. Spot je prepoznala i publika koja ga je u online glasovanju također proglasila najboljim.

Stvar prestiža

Dodjela nagrada održana je u središtu Las Vegasa, a priznanje je direktoru HTZ-a Kristjanu Staničiću uručio Philip DeBevoise, osnivač i predsjednik uprave Citizine.tv.

- S velikim veseljem i ponosom primili smo vijest o kandidaturi našeg promotivnog spota u kategoriji za najbolji video turističke organizacije, a osvojena nagrada za nas predstavlja ogromnu radost i satisfakciju. Ovo je potvrda da u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zajedno s partnerima, kreiramo vrhunske promotivne sadržaje koji su međunarodno prepoznati i prihvaćeni. Stvar je prestiža osvojiti nagradu u ovako jakoj konkurenciji, izjavio je Staničić.

Ministar turizma Gari Cappelli čestitao je svima koji su radom na ovom projektu doprinijeli predstavljanju Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije.

"Ova nagrada dokaz je uspješnog marketinškog pozicioniranja Hrvatske na stranim tržištima te potvrda progresivnosti u pristupu prezentiranja turističkih potencijala naše zemlje u cijelome svijetu. Izuzetno sam ponosan na svoj tim u Ministarstvu turizma koji je ovom projektu pristupio proaktivno i inovativno te zajedno s Hrvatskom turističkom zajednicom stvorio promotivni video čiju je kvalitetu prepoznala svjetska stručna javnost", izjavio je ministar.

Nagrade su se dodjeljivale u devet kategorija, u sklopu kojih je prikupljeno više od 360 prijavljenih projekata, a svaka je kategorija imala po četiri finalista. Spot HTZ-a pobijedio je u kategoriji za najbolji promotivni video turističke organizacije za koju su pristigle čak 44 prijave, dok su u uži izbor ušli Hrvatska, Peru, Kolumbija i Jordan.

Za bolesnu djecu

Glavni režiser spota je Nevio Marasović, koji je na Pula Film Festivalu debitirao 2010. filmom The Show Must Go On te odmah osvojio Zlatnu arenu za scenarij, potom nagradu Breza za najboljeg debitanta te Oktavijana za najbolji film po izboru kritičara. Hvaljen je bio i njegov idući film Vis-A-Vis, zatim je snimio Gorana, a nedavno je izašao i Comic Sans.

- Nakon fantastičnih reakcija domaće i inozemne javnosti, iznimno sam ponosan što je naš trud i entuzijazam međunarodno prepoznat. Ova nagrada pripada svima nama, ali i cijeloj Hrvatskoj, kazao je Marasović.

Partner u projektu bila je agencija BBDO Zagreb čiji izvršni direktor Luka Duboković naglašava da osvojena nagrada predstavlja veliko priznanje cjelokupnom kreativnom timu. Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma, kaže: "Odličan plasman promotivnog spota rezultat je jedinstva i zajedničkog rada na promociji onog najboljeg od hrvatskog turizma, a posebno mi je drago što smo u njega utkali i humanitarnu notu. Ovim putem još jednom bih zahvalila našim sportašima i umjetnicima koji su besplatno sudjelovali u promociji naše zemlje u čije smo ime dodijelili sredstva udrugama koje pomažu i brinu o bolesnoj djeci i djeci s posebnim potrebama".

Promotivni video "Ambasadori hrvatskog turizma" sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama, a osim poznatih destinacija, video promovira i ostale oblike hrvatske turističke ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota… (Bojan ŽIŽOVIĆ)



Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Forum
Pula: Forum

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini