PIŠE Borka PETROVIĆ

Pekarski predsjednički kandidati

| Autor: Borka PETROVIĆ
petar fabijan

petar fabijan


Jumbo plakati po cijelom gradu, profesionalne stranice na Facebooku, dobro izrađene web stranice i programi. Tko su uopće Marisol Alvarez Horvat, Đuro Krumpirović, Luka Mesić i ostali koji se navodno žele kandidirati za predsjednika na predstojećim izborima? Svatko od likova s plakata priča o nekoj ozbiljnoj temi - mladima, poljoprivredi, iseljavanju, obrazovanju, pozivajući glasače da upravo njima daju svoj glas.

Ozbiljan stručnjak za politički marketing Krešimir Macan prognozirao je za naš list da iza plakata stoji nečiji izborni stožer jer je, kako navodi, riječ o skupom pothvatu. Tako Macan smatra da se "netko pomalo šali s ostalim predsjedničkim kandidatima, ali poruke su zapravo ozbiljne i motivacijske kako bi odaziv na izbore bio što veći". No, istina je - kako to inače biva - puno jednostavnija.

Iza odlično osmišljene kampanje stoji jedna od naših najvećih pekarskih industrija - Mlinar. Dok njihovi kandidati s jumbo plakata glasačima odašilju ozbiljne političke poruke, na reklamnim listićima poručuju posve prizemne stvari. Tako Helga Siranović obećava da će uvesti program "burek na zahtjev" i proglasiti novi praznik - Dan bureka. Luka Mesić daje obećanje da će burek biti samo onaj s mesom dok su sve ostalo pite, a Marica Sirko-Zelić u svom programu ima dosta ekoloških ideja - papirnate vrećice umjesto plastike, više proizvoda za vegetarijance i mjesta za bicikle ispred trgovina. I na kraju, Marisol Alavez-Horvat uvest će, navodi u svom programu, više pikantnih okusa i borit će se za Meksički tjedan.

Kampanja je očito postigla cilj, ali i pokazala da Hrvati u svemu vide ono što žele - politiku i politikantstvo.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter