(TZ Istarske županije)
Rovinjski Advent dobio je iznimno međunarodno priznanje nakon što su dva vodeća svjetska medija – britanski TheTimes.com i američki LuxuryTravelMagazine.com – istaknuli privlačnost rovinjske blagdanske ponude na globalnoj razini. Ova medijska postignuća rezultat su ciljane promocije Turističke zajednice Istarske županije, a potvrđuju rastuću privlačnost Istre u blagdanskom razdoblju, pozicionirajući Rovinj među najpoželjnije svjetske destinacije.
TheTimes.com u svom članku "29 of the Best Christmas Markets in Europe", objavljenom na portalu koji bilježi više od 32 milijuna jedinstvenih korisnika mjesečno, smješta Rovinj među najatraktivnije božićne sajmove na kontinentu. Ističe se šarm predbožićnog Rovinja i osebujan ugođaj starogradske jezgre:
- Lako je zaljubiti se u ovaj srcoliki poluotok u bilo koje doba godine, ali u predbožićno je vrijeme slikoviti šarm Istre neporeciv. Krivudajte njegovim popločanim ulicama dok istražujete očaravajuću starogradsku jezgru ili prošećite duž njegove izuzetno slikovite rive.
Iako je snijeg ovdje uistinu rijetka pojava – prosječne dnevne temperature u prosincu su 11°C – neizbježno ćete pronaći pregršt blagdanske radosti na božićnom sajmu, gdje možete kušati lokalne delicije, veseliti se originalnim rukotvorinama i pronaći savršene suvenire. Uz glazbene nastupe, koncerte i brojne aktivnosti za sve generacije, ovdje je zabava osigurana za sve uzraste."
Još jedan vrijedan međunarodni iskorak došao je s portala LuxuryTravelMagazine.com, koji je u tekstu "The World’s Most Charming Christmas Markets" Rovinj svrstao među najšarmantnije božićne sajmove na svijetu, uz destinacije kao što su Monaco i Newport Beach u Kaliforniji.
(TZ Istarske županije)
- Najšarmantnije božićne sajmove na svijetu pronaći ćete u blještavom Monaku, romantičnom Rovinju i elegantnom Newport Beachu u Kaliforniji. Svaka destinacija dočarava svoju blagdansku bajku – isprepletenu lokalnim tradicijama, mirisima sezonskih delicija i obiljem blagdanskog veselja.
Ovakva globalna vidljivost doprinosi jačanju pozicije Rovinja i Istre kao cjelogodišnje destinacije te potvrđuje uspjeh strategije usmjerene na promociju autentičnih lokalnih iskustava.
Direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević istaknuo je zadovoljstvo rezultatima:
- Ovo je fantastičan rezultat naših aktivnosti koje provodimo na UK tržištu putem angažirane PR agencije. Ponosni smo što je šarm Rovinja prepoznat na najvišoj svjetskoj razini. Isticanje Istre kao 'poluotoka srcolikog oblika' i Rovinja kao 'izuzetno slikovitog' mjesta u The Timesu te uvrštenje na listu Luxury Travel Magazina, snažan je vjetar u leđa našoj adventskoj ponudi i potvrda da Istra ima jedinstvene blagdanske priče, što je neprocjenjivo za našu vidljivost i daljnji turistički razvoj ne samo izvan glavne sezone, već i u zimskim mjesecima.
Podsjetio je i da je prošle godine titulu najboljeg adventskog sajma osvojio Poreč, ali da blagdanska sezona u cijeloj Istri danas nudi iznimno bogat program – od Pule, Umaga, Motovuna i Pazina do brojnih pitoresknih istarskih mjesta u unutrašnjosti.
- Zimski mjeseci su sve donedavno bili period u kojem se ništa posebno nije događalo, no to se radikalno izmijenilo, a potvrdu tome pripisujemo vrlo dobroj organiziranosti destinacija u Istri te prije svega uspješnom protokolu suradnje javnog i privatnog sektora", zaključio je Ivošević.