Evidentno dolazi novo doba za sve nas, budući da tehnologija sve konkretnije formira svakodnevicu, a to naravno podrazumijeva promjene u načinu poslovanja tvrtki te u načinu na koji tvrtke nude i pružaju svoje usluge klijentima. Tako je u Erste banci prioritet poslovati na način da postane savjetnik od povjerenja za svoje klijente, a ta se promjena u komunikaciji i odnosima najbolje vidi upravo na razini poslovnica budućnosti koje uvodi Erste banka.
Pod geslom "kreni:digitalno" pozivamo sve postojeće i buduće klijente da nam se pridruže u novom načinu poslovanja koje uključuje učestaliju upotrebu samouslužnih aparata na kojima se vrše jednostavne radnje poput uplata i isplata, ali i one nešto složenije. Na taj će način klijenti brzo i efikasno upravljati vlastitim financijama i u trenu obaviti planirane transakcije. Za sve ostale klijentove potrebe tu smo apsolutno na raspolaganju, u mirnom i ugodnom okruženju u kojem osobni bankar sluša klijentovu priču i potrebe te savjetuje rješenja krojena točno prema individualnim potrebama klijenta. Krajnji je cilj maksimalno povećati korisničko iskustvo klijenta.
U tu smo svrhu podijelili poslovnicu na nekoliko zona. Zona dobrodošlice je centralno mjesto gdje se klijent dočekuje te upućuje ili u sobu za sastanke ili mu se nudi osvježavajući napitak i smještaj u lounge zoni, opremljenoj knjigama, časopisima te sličnim sadržajima, primjerenima za odrasle, ali i za djecu. Posebnu smo pažnju posvetili prostorima za sastanke koji pružaju intimnu, ugodnu atmosferu gdje će se klijent slobodno pričati o izazovima s kojima se suočava.
Nova poslovnica Erste banke koja donosi budućnost bankarenja otvara se baš u Puli, a slijede otvaranja u Zagrebu i Makarskoj. Dugoročno će sve poslovnice Erste banke dobiti svoje digitalizirano ruho i način poslovanja.
Kako izgleda budućnost bankarenja možete otkriti od 9. travnja u novoj poslovnici Erste banke, u ulici Marka Marulića 1. Dobrodošli u budućnost!
(Promo)