JEDINSTVENI VALAMAROV KAMP

Inovativni hotelski resort koji mijenja pojam o kampiranju kakvo poznajemo


Od 705 milijuna kuna koje je vodeća hrvatska turistička kompanija Valamar uložila za ovu sezonu, oko 30 posto otišlo je na kampove, a najviše od toga za najatraktivniji među njima - kamp Lanternu, koji je smješten između Tara i Novigrada, a u koji je i prošle godine
investirano gotovo stotinu milijuna kuna. Službenog naziva Lanterna Premium Camping Resort i ove je sezone dočekao goste s brojnim novitetima. Upravo se dovršava novi Sport Park u kojem je i jedinstven mini golf nazvan Terra Magica adventure. S golf lopticom, naime, turisti će proputovati Istrom u malom, slikom i riječju, i upoznati Velog Jožu i motovunsku gradinu, Brijune, Arenu, barbansku Trku na prstenac i druge zaštitne znakove Poluotoka.

Novi koncept

Kamp Lanterna će tim novinama potvrdit će da je među najvećima i najboljima u Hrvatskoj
i Europi, uvijek korak ispred drugih. Samo prošle godine u Lanterni su zaživjela 23 nova koncepta. Čitav je to grad, pomno urbanistički isplaniran, više hotelski resort pod vedrim nebom i gustom šumom nego kamp u tradicionalnom smislu. Na 85 hektara zemljišta uz more, na potezu između Tara i Novigrada, smjestilo se mnoštvo različitih naselja, svako sa svojom pričom i mobilnim kućicama ili glamping šatorima okupljenima oko malih trgova, a između njih zajednički rekreacijski i zabavni "otoci" te velika trgovačka i ugostiteljska pjaca na
samom ulazu.

Kamp Lanterna u špici sezone dnevno ugosti i 10,5 tisuća turista, kojima je na raspolaganju oko tri kilometra plaže, oko tisuću mobilnih kućica i 1.925 parcela. Animacijskim sadržajima, kojih je više od 30, pokrili su sve dobne skupine: od cjelodnevne bejbisiter-službe i aquaparka za djecu koji je lani dobio dva nova bazena, do digitalnih punktova i interaktivnih radionica za tinejdžere, večernjih programa, joge i pilatesa za odrasle.

Kako Lanterna ima dovoljno prostora za diferencijaciju prema različitim sklonostima gostiju, lani su otvorili Happy Dog Premium Village i odmah pobrali nagrade za inovaciju, od slovenske Naj kamp Adrije do nacionalnog Kamping udruženja, sve do Dana hrvatskog turizma pod pokroviteljstvom HTZ-a i HGK-a gdje je Lanterna Premium Camping Resort proglašen najboljim kampom u Hrvatskoj. Prvo integralno kamp-naselje u zemlji za goste s
kućnim ljubimcima ima trenere i animatore, fitness, wellness i frizeraj pa čak i pivo za pse. Pasa je 90 posto, ali gosti dođu i s mačkama, papigama, pa i pokojom iguanom, kaže nam Bruno Radoš, direktor kampova u Valamaru.

- Razvijamo dalje tematska naselja jer je potražnja za njima sve veća. Imamo mediteransko naselje, ribarsko, od ove sezone i novi Maro Premium Village za obitelji s djecom. "Dječje" naselje je ograđeno, ulazi se na narukvicu i roditelji ne moraju brinuti da mališani ne odšeću predaleko. Mobilne kućice prepune su igračaka i druge opreme za djecu, a u središnjem dijelu je bazen i dječje igralište. Blizu je i aquapark s bazenima za razne dječje uzraste, svi grijani na 28-30 stupnjeva. Restorani su također diferencirani, od specijaliziranih za pizzu i paštu, do
mediteranske kuhinje, ribljeg restorana u Tarskoj vali i tuna bay koncepta, snack bara za djecu, smoothie bara u kojem isključivo koriste domaće voće i povrće, sve do street fooda s američkim hamburgerima i nizozemskim frikadelama za što smo uvezli i preuredili američku karavanu iz 1950-ih godina, nabraja Radoš.

Domaći proizvodi

Lanterna je jedan od 39 članova prestižnog udruženja Leading Campings of Europe, svake godine niže priznanja njemačkog ADAC-a i nizozemskog ANWB-a koji je lani ovaj Valamarov kamp svrstao među četiri najinovativnija u Europi, a prošle godine je bio u finalu za titulu europskog kampa broj jedan. Lanterna prema hrvatskoj kategorizaciji nosi četiri, prema ADAC-u 4,5, dok je prema ANWB-u na razini vrhunskih pet zvjezdica.

Na Danima turizma lani su nagrađeni i za inovativan koncept Piazze, središnjeg trga na kojem, izuzev šugamana i drugih plažnih artikala, dominiraju birani domaći proizvodi i lokalni proizvođači: od pršuta, sira, maslinovog ulja i vina do autentičnih suvenira, sve mora biti hard core domaće. Jednako je i na zelenoj tržnici u Lanterni, na kojoj OPG-ovi, dakle mali proizvođači, donose svoje sezonsko voće i povrće, a jednom tjedno gostuje i porečka
Eko tržnica. Valamar Riviera postavlja nove standarde: omogućava plasman lokalnih proizvoda u turizmu, a gostima pruža autentičan doživljaj.

- U špici sezone znamo imati po tri-četiri tisuće dolazaka i odlazaka u danu i zato smo proširili glavnu recepciju i otvorili manje recepcije unutar kampa. Prošle godine testirali smo i sada idemo dalje sa self checkingom, koji se može obaviti od doma, s puta, bez čekanja na recepciji. Počela je i prva faza uređenja prometnica. Prema izrađenoj prometnoj studiji, odvojit će se ceste za automobile, bicikliste i šetače.
Kroz kamp vozi i vlakić, a uređuje se i plaža te promenada uz obalu, zasad duž kampa, ali narednih godina planiramo spojiti šetnicom čitav poluotok, sve do Solarisa, kaže naš domaćin, najavljujući sljedeći izazov pred turističkom kamping industrijom: "Moramo omogućiti dolazak gostiju ne samo cestovnim putem već i zračnim linijama, posebno sada kada kampovi imaju sve veći udio camping homeova, a cijene avioprijevoza nisu bile nikad niže".

Zadnjih godina vidljiv je trend pretvaranja kampova u luksuzne resorte s moderno opremljenim mobilnim kućicama, apartmanima, vilama, glamping šatorima, s bazenima, vrhunskim restoranima i drugim brojnim animacijskim sadržajima. Što je s tradicionalnim kampistima, onima koji traže samo zelenilo, mir i tišinu?

Smart mobilne kućice

- Iz godine u godinu bilježimo izvrstan rast u segmentu premium kampiranja u koji kontinuirano ulažemo u skladu sa svjetskim trendovima. Već radimo na smart mobilnim kućicama u kojima će se temperatura mijenjati kako se gost bude kretao u prostoru. Postoji klijentela koja to može platiti. Međutim, i hard core kamping ima svoju budućnost, čak je za njim potražnja počela rasti više nego za super brendiranim kampovima koji imaju sve. Tzv.
milenijska generacija nije više vezana uz imovinu, već uz ugođaj. Bude se i neka daleka tržišta poput Kine, koja će srednjoročno i dugoročno postati interesantna za kamping industriju i gdje neke zapadne kompanije već "pripremaju teren", kaže Bruno Radoš. (Duška PALIBRK)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama