Jedinstveni prostor za vlastito stvaralaštvo i estetiku

Mladi pulski umjetnici Plesnog studija INK-a pokazali rezultate projekta

| Autor: Nina Petrović
(Foto: INK)

(Foto: INK)


Na 5. katu Istarskog narodnog kazališta u maloj dvorani u kojoj su sva mjesta bila zauzeta, prezentiran je konceptualni nastup u trajanju od 40 minuta - Choreopraksa. Projekt "Koreografska praksa", odnosno "Choreopraksa" Plesnog studija Istarskog narodnog kazališta osmišljen je kako bi upoznao zainteresirane polaznike s različitim koreografskim praksama, načinima stvaranja te realizaciji vlastite ideje u prostoru i vremenu, a njegovi rezultati prikazani su i na Maloj sceni INK-a.

U potrazi za izričajem

Voditeljica i mentorica na projektu je Andrea Gotovina, koja kaže kako polaznici imaju priliku razviti osobnu estetiku te istražiti kako određenu ideju izraziti i oformiti fizičkim vokabularom. Uz njeno vodstvo i mentorstvo i u sigurnom okruženju polaznici se imaju priliku okušati u vlastitom stvaralaštvu kraćih scenskih formi. Ove godine, mladi plesači su se suočili s izazovom kreacije solo izvedbi, čime su dodatno obogatili projekt. Njihova pojedinačna umjetnička vizija i interpretacija predstavlja jedinstven uvid u kreativnost i talent koji proizlaze iz ovog inspirativnog procesa.

(Foto: INK)(Foto: INK)

Autori i izvođači su: Mark Marić, Martina Božić/Zora Cvijanović, Michelle Salome Kursar, Noa Pavlinović, Noah Cvijanović, Petra Balde i Rina Renier.

Prva izvedba, Noaha Cvijanovića, pod nazivom "The Greatest", kao plesni solo, prati bivšeg profesionalnog boksača koji je, radi kritičnih ozljeda na mozgu, morao prekinuti svoju karijeru. Čekajući svoj kraj, spas pronalazi u sjećanjima na svoju voljenu ženu i sina. Pušta emocije da ga nose dok sat života otkucava.

Druga po redu izvedba "Bitna" autorice i izvođačice Petre Balde govori o važnosti i bitnosti ljubavi i voljenja, no je li vrijedno putem izgubiti sebe. Nestati u tami? Napisane riječi bole, mene još i jače…i tako sam se umorila…

(Foto: INK)(Foto: INK)

Treća izvedba "Travka" autorice i izvođačice Rine Reiner izvela je dokumentirani uvid u svijet bilja, u kojem se tijelom interpretira rast jedne vlati trave. Većinom je to oku neprimjetno, ali ipak posebno.

Četvrta izvedba po redu "Timor" autorice Martine Božić i izvođačice Zore Cvijanović govori o ograničenjima koja nas, poput nevidljivih zidova, okružuju i sprječavaju da iskoračimo iz zone svoje udobnosti. Teško je pobjeći kad nas poput mračne sjene prati strah. Izvedba postavlja pitanje "koji ključ otvara vrata prema slobodi?"

Peta izvedba "To je to! Pschhhh" autora i izvođača Marka Marića govori o ljepoti koja leži u malim stvarima. Ovaj solo, bavi se ljepotom ljudske svakodnevnice. Prikazuje jutarnju rutinu čovjeka koji uživa u svojoj šalici kave prije izlaska iz kuće.

(Foto: INK)(Foto: INK)

Prihvaćanje sebe

Šesta izvedba "Rođenje znatiželje" autorice i izvođačice Michelle Salome Kursar govori o tome da svatko od nas ima svoje sigurno mjesto, mali oblak zvan dom. No, što se dogodi kada izađemo iz svog skrivenog skrovišta, vlastitog utočišta? Je li to strah, tuga, neprihvaćanje u masi? Je li bolje ostati u svom sigurnom okruženju ili baciti se u nepoznato?

(Foto: INK)(Foto: INK)

Sedma, posljednja po redu, izvedba "Meyou" autorice i izvođačice Noe Pavlinović jest solo nastao iz neodlučnosti koji predstavlja kaos odluka koje ona teško donosi sama. Tražeći pomoć pronalazi tračak odlučnosti gdje prihvaća sebe, ali ta tuđa pomoć i utjecaj ostaju prisutni. Njihova prisutnost vraća nas na početak neodlučnosti.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Gradilište Studentski dom
Pula: Gradilište Studentski dom

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of