NAJNOVIJE

OGRANIČENJE BRZINE KOJEG SE NITKO NE PRIDRŽAVA

Tko novom pulskom obilaznicom vozi 30 kilometara na sat?!

(D. MEMEDOVIĆ)

Malo je reći da su svi vozači jedva dočekali krajem godine otvaranje nove, proširene obilaznice u dužini od još jednog kilometra kojom se sada "gospodski" vozi od Šijane pa sve do gotovo skretanja za Premanturu. Ono što pritom ipak zbunjuje jest ograničenje brzine. Planirano je, očito, na dionicama dozvoliti vožnju od 40 kilometara na sat. No, od otvaranja novouređenog kilometra obilaznice i taj je znak precrtan te je stavljeno ograničenje od svega 30 kilometara na sat?!

Mjesta punjenja proračuna

Dakako da se te brzine nitko ne pridržava, ama baš nitko. Čak su i, doduše sada rijetki, skuteri daleko brži od tog ograničenja. Mogli bi reći da su i pojedini biciklisti brži. Pa čemu onda takvo ograničenje? Logični odgovori nameću se stoga sami od sebe: ili je to netko ciljano planirao kao mjesto budućeg punjenja državnog proračuna (a mogao bi se bez problema puniti svakodnevno!) ili je ipak iza tog znaka ograničenja neko smisleno pojašnjenje.

Upravo u tom smislu uputili smo pitanje i zatražili pojašnjenja od nadležnih u Gradu Puli. Je li razlog tome da radovi nisu formalno dovršeni, da cesta još nije dobila uporabnu dozvolu, prošla tehnički pregled ili je pak, ponavljamo, idealna lokacija za nadzor brzine kojom će se popunjavati proračunske rupe?

Još ima radnika uz cestu

Od nadležnih iz Grada Pule doznali smo da takvo (ne)vjerojatno ograničenje ipak ima smisleno obrazloženje. Budući da je, kako kažu, nakon otvaranja za promet obilaznice predstojalo izvršenje još manjih popratnih radnji, ali izvan prometnice, prvenstveno hortikulturno uređenje u dijelu uz samu prometnicu - a to je pak ovisilo o vremenskim uvjetima - ostavljena je prometna signalizacija koja ograničava brzinu kretanja vozila. Prema istom odgovoru, ta će se signalizacija, odnosno ograničenje brzine ukloniti najkasnije početkom sljedećeg tjedna.

Međutim, ostaje i opet pitanje hoće li se i tko pridržavati ograničenja od svega 40 kilometara na sat, sada po novoj dvotračnoj i, prema viđenom, vrlo brzoj prometnici? Bit će zanimljivo znati odgovor. (S. ZRINIĆ TERLEVIĆ)