NAJNOVIJE

DVODNEVNI SKUP U HOTELU PARK PLAZA HISTRIA

Otvoren 10. Stručno-metodički skup Pula 2017.


U hotelu Park Plaza Histria danas je svečano otvoren jubilarni 10. Stručno metodički skup - Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi koji ove godine nosi naziv "Modeliranje i matematika". Dvodnevni skup organizira Matematičko društvo Istra koji ove godine obilježava i 20. godišnjicu osnutke, a suorganizator je Agencija za odgoj i obrazovanje i podršku MZO-a.

- Temu ovogodišnjeg skupa odabrali smo još prilikom najave kurikularne reforme 2015. godine. Nažalost, otad se nije puno toga promijenilo, reforma je spora i troma, no zato mi možemo mijenjati. Tema skupa je i dalje aktualna, ponajprije u učionicama kada nas učenici u učionicama pitaju "Zašto to učimo?", rekla je na otvaranju skupa Branka Antunović Piton, pojašnjavajući što znači modeliranje i koja je njegova primjena. Kao objašnjenje, poslužila se izjavom profesorice Jelene Gusić, kazavši da škola oprema učenike vrlo opsežnim matematičkim oruđem, ali ih ne priprema kako da to oruđe upotrijebe. Želimo stoga, rekla je nadalje, a ovaj skup može pomoći, učenike koji promišljaju, propitkuju, primjenjuju znanje. To je cilj, zaključila je Antunović, dodajući da matematičko modeliranje ima budućnost u Hrvatskoj. Na svečanosti otvaranja podijeljene su i zahvalnice za one koji su posebnim radom i trudom doprinijeli radu MDI-a, a riječi podrške i društvu i skupu uputili su brojni gosti i uzvanici, među ostalim i Irena Peruško u ime Grada Pule, dekanica Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti sveučilišta Jurja Dobrile Mirjana Radetić Pajić te predsjednik MDI-a Robert Gortan.  

Na dvodnevnom skupu inače, održat će se oko 50 predavanja, 30-ak radionica, a prisustvuje više od 400 sudionika. Skup je usmjeren na poboljšanje nastave iz matematike, a novost ove godine za razliku od prijašnjih, što su organizirane radionice i predavanja za učitelje i učiteljice razredne nastave. Raspravljat će se o modeliranju u nastavi, matematičkom modeliranju, kako od problemskog zadatka ući u proces modeliranja i razvijati ga kroz osnovnoškolsko i srednjoškolsko obrazovanje. Inače, matematičko modeliranje tek se odnedavno pojavljuje u srednjoškolskim kurikulima u nastavi matematike, kako u svijetu, tako i kod nas. (N. SOFTIĆ)