Istra je romantična, sigurna i ima tako svježu hranu

Ispred Toklarije u Sovinjskom Polju, Ann Tran (prva slijeva) ima 550.000 foloversa (G. ČALIĆ ŠVERKO)
Ispred Toklarije u Sovinjskom Polju, Ann Tran (prva slijeva) ima 550.000 foloversa (G. ČALIĆ ŠVERKO)

- Istra je romantična regija, sigurna je i ima tako svježu hranu, gotovo su uglas rekle blogerice Katie Goldie i Kael Rebick iz Kanade i Ann Tran iz SAD-a koje su prijavom na poziv Turističke zajednice Istarske županije u drugom tjednu ovogodišnjeg izdanja velike promocijske kampanje pod nazivom Share Istria, osvojile besplatan sedmodnevni taylor made odmor u Istri.

Share Istria ciljani je međunarodni poziv za sve influencere, opinion leadere, blogere, putopisce i autore na društvenim mrežama u svijetu turizma, i to onima s više od 50.000 pratitelja. Projekt traje 12 tjedana tako da će 48 odabranih influencera osvojiti sedmodnevni odmor koji uključuje putovanje i boravak u Istri uz posjet itinerarima u organizaciji TZ Istarske županije, uz obavezu da na svojim društvenim mrežama ili blogu objavljuju postove o svojim doživljajima u Istri.

Rovinj joj je favorit

Za Katie je istarski poluotok pravo otkriće i kaže da je vrlo jednostavno preko Italije doputovati u Istru, a to će preporučiti i svojim pratiteljima na blogu.

- Ljudi su veoma gostoljubivi i osjećam se jako sigurno, rekla je Katie kojoj je za sada favorit Rovinj. Kael čari Istre otkriva kroz objektiv i doslovce podjednako uživa u zelenoj i plavoj Istri, njenoj unutrašnjosti i priobalju, malim pitoresknim gradićima u kojima se osjeća kao da je na filmskom setu. Možda je Istra ipak najveće otkriće za Ann Tran iz Washington D. C. koja je prije nekoliko godina bila prvorangirana na Forbesovoj listi među ženskim blogerima i drugorangirana ukupno po broju tvitanja i pratitelja, odnosno foloversa na društvenim mrežama, a ima ih oko 550.000 na nekoliko društvenih mreža.

- Među top pet razloga za posjet Istri definitivno bi uvrstila hranu, tartufe, domaći pršut, maslinovo ulje, vina... Potom prekrasnu prirodu i outdoor ponudu adrenalinskih sportova, povjerila nam je Ann uz napomenu da još uvijek nije sistematizirala sve svoje istarske utiske.

Pohvalila je i projekt Share Istria. - Vrlo mi se sviđa strategija cijele kampanja jer je jedinstvena. Za razliku od drugih u kojima sam sudjelovala, osmišljena je na način koji omogućava da se doista dožive sve ljepote i turističke mogućnosti destinacije, sve ono najbolje što Istra ima, rekla nam je Ann.

Na ručak u Toklariji

Odmor u Istri uključuje posjet itinererima u kojima je Istra najbolja: poznatim vinskim podrumima, kantinama najboljih svjetskih maslinovih ulja, adrenalinskim parkovima i raznovrsnim atrakcijama širom poluotoka, ukratko od mora i plaža preko enogastronomije i kulture pa sve do aktivnog turizma. Jučer su influencerice u pratnji Marka Markovića, marketing managera županijskog TZ-a obišle Sovinjsko Polje i ručale u nadaleko poznatoj Toklariji kod kulinarskog čarobnjaka Nevia Sirotića gdje smo ih i zatekli.

Piše i za magazin Forbes

- U drugom tjednu promocijske kampanje Share Istria imamo freelancericu koja piše za magazin Forbes jedan od najutjecajnijih medija u sjevernoj Americi, a slobodno možemo reći i šire na svijetu. Forbes se bavi ekskluzivnim temama odabira u različitim kategorijama poput deset najbogatijih ljudi, a jedna od važnijih kategorija upravo su turizam i putovanja, zadovoljan je ovotjednim gošćama direktor županijskog TZ-a Denis Ivošević. (G. ČALIĆ ŠVERKO)


Podijeli: Facebook Twiter