Fincima Hrvatska najzanimljivija destinacija 2013.

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Hrvatska je ovogodišnja dobitnica nagrade "Finnish Travel Award 2013." za najzanimljiviju stranu destinaciju po odabiru javnosti, koju svake godine dodjeljuje uprava najvećeg i najutjecajnijeg turističkog sajma u Finskoj "Matka Travel Fair", izvijestili su danas iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

"Hrvatska je tako već na samom otvorenju sajma, koji se u Helsinkiju održava od 17. do 20. siječnja, dobila odličnu promidžbu svoje turističke ponude, kao i dodatnu potvrdu o rastućoj popularnosti među stanovnicima Finske i susjednih zemalja", ističu iz HTZ-a.

Nagradu je direktoru predstavništva HTZ-a za Skandinaviju Paulu Šikiću predao direktor sajma Christer Haglund, koji je čestitao Hrvatskoj na uspješnim promidžbenim aktivnostima na skandinavskom tržištu.

Na sajmu je predstavništvo HTZ-a u Skandinaviji turističku ponudu Hrvatske promoviralo na poslovnim radionicama, pod nazivom "Global Workshop", na kojima su zainteresiranim predstavnicima finskih putničkih agencija predstavljene prirodne i kulturne ljepote hrvatskih destinacija.

Uspostavljen je niz vrijednih kontakata s vodećim ljudima iz turističkog sektora u Finskoj, a uz Hrvatsku turističku zajednicu na radionicama su sudjelovali i predstavnici turističkih agencija Alfa travel, Katarina line i Uniline te hotelska kuća Maistra, ističu iz HTZ-a.  

Napominjući kako su u tijeku brojne promidžbene aktivnosti na emitivnim turističkim tržištima, u priopćenju se navodi kako je predstavništvo HTZ-a u Skandinaviji, uz radionicu u finskom Helsinkiju, promoviralo Hrvatsku i na turističkom sajmu u Norveškoj, Reiselivsmessen Oslo 2013., koji je u Oslu održan od 11. do 13. siječnja.

Sajam je okupio izlagače iz dvadeset zemalja, posjetilo ga je više od 45 tisuća posjetitelja, a HTZ je hrvatsku turističku ponudu predstavila na štandu veličine 12 četvornih metara. 

Također, predstavništvo HTZ-a u Skandinaviji ovaj je tjedan u Oslu uspostavilo zapažene turističke kontakte i na poslovnoj radionici "Travel Match", koja je okupila više od 300 međunarodnih predstavnika turističkih agencija i hotelijera, ističu iz HTZ-a. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter