Znakovi za 30 na sat maknut će se u iduća dva tjedna

(D. MEMEDOVIĆ)
(D. MEMEDOVIĆ)

Prošlo je četiri mjeseca otkad je saniran prošireni dio, odnosno prošireni kilometar obilaznice. Međutim, i dalje na ovoj dionici prometni znakovi ograničavaju brzinu vožnje na svega 30 i 40 kilometara na sat. Tri godine, dok se čekao dogovor oko sanacije habajućeg asfaltnog zastora, takva privremena regulacija prometa onemogućavala je vozače da uobičajenom brzinom voze ovim jedinim proširenim dijelom obilaznice. No, gradska uprava tvrdila je da će se znakovi ograničavanja brzine, od kojih većinom oni na 30 kilometara na sat, biti uklonjeni kada cesta bude sanirana. Međutim, to se do danas nije dogodilo pa smo upitali nadležne zašto je još uvijek na snazi takvo ograničenje brzine.

Zbog suženja 30 na sat

Valja podsjetiti da je odmah nakon sanacije tog kilometra asfalta gradska uprava tvrdila da će se ograničenja ukloniti čim prometnica prođe tehnički pregled i dobije uporabnu dozvolu. Stoga smo Grad Pulu upitali je li konačno prošireni dio obilaznice službeno dobio uporabnu dozvolu, odnosno, kada će se po jedinom četverotračnom kilometru obilaznice početi voziti - normalno.

- Nakon sanacije habajućeg sloja dionice ceste Prekomorskih brigada obavljen je tehnički pregled te je ishodovana pravomoćna uporabna dozvola, odgovorili su nam iz gradske uprave i pritom istaknuli da će prometni znakovi ograničenja brzine, ali i drugi prometni znakovi koji su postavljeni zbog stanja kolnika 2010. godine, biti uklonjeni u narednih petnaest dana.

Usto, iz Odsjeka za informiranje Grada Pule odgovorili su da prometni znak ograničenja brzine na 30 kilometara na sat nije postavljen zbog stanja kolnika, već zbog sigurnosti odvijanja prometa na dionici gdje se smanjuje širina kolnika s četiri na dvije prometne trake.

Ograničenje i na proširenju

Međutim, prošireni dio obilaznice pun je znakova koji ograničavaju brzinu na 30 kilometara na sat. I to ne samo na dijelu na kojem se vozači približavaju tom sužavanju prometnice, već i kod skretanja za odvojak koji vodi prema Pet Shopu, odnosno bijelom putu za Ulicu Bože Gumpca. Nije baš potrebno da se na više od pola dionice od rotora na križanju s Valturskom ulicom do suženja ograniči brzina na 30 kilometara na sat! A i do tog ograničenja na prometnici vrijedi ograničenje od 50 kilometara na sat.

I u kontra smjeru, od križanja obilaznice sa Šišanskom cestom, znakovi zbunjuju vozače. Prvo uoči proširenja stoji ograničenje na 30 kilometara na sat, zbog, valjda, ulaska na prošireni dio, a potom na odvojku koji ne vodi nigdje ograničenje je te 10 kilometara na sat više, odnosno 40, i to uvelike zbunjuje vozače, iako se ne odnosi na ograničenje brzine na proširenom dijelu obilaznice. Sve to zajedno trebalo bi biti dovoljno da se preispita prometna signalizacija na ovom dijelu proširene obilaznice gdje se, ako je suditi po postavljenim prometnim znakovima, vozi sporije nego prije samog proširenja. (Goran ROJNIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter