Šoping za sv. Nikolu uz 15 posto popusta

Prošlogodišnji šoping za sv. Nikolu (D. MEMEDOVIĆ)
Prošlogodišnji šoping za sv. Nikolu (D. MEMEDOVIĆ)

Predstavnici organizatora nove trgovačke manifestacije u centru grada, pod nazivom "Šoping za sv. Nikolu", predstavili su u turističkoj zajednici Grada Pule akciju koja će se u trgovinama u centru grada održati u subotu, 5. prosinca, od 17 do 21 sat.

Kako je pritom navela direktorica pulske turističke zajednice Sanja Cinkopan Korotaj, ovo je drugi put da se održava ova akcija. Lani, prvenstveno radi ružnoga vremena, nije polučila dobre rezultate pa se ove godine, kako je navela, nadaju ljepšem vremenu i većem broju kupaca.

- Ove godine u akciji sudjeluje ukupno 54 trgovina koje će Puljanima i njihovim gostima ponuditi popust od minimalnih 15 posto, navela je Cinkopan Korotaj dodajući da će sve trgovine koje sudjeluju u akciji biti prigodno označene plakatom i svjetlećim lampicama.

Kako je napomenula, ovo je četvrta šoping akcija ove godine, a koju kao i inače, organiziraju zajedno pulska Turistička zajednica, Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Pula, pulska Obrtnička komora te Grad Pula.

U ime trgovaca koji sudjeluju u akciji obratila se Elida Cerovac Bakiš, inače predsjednica sekcije trgovaca, koja je navela kako se ovakve manifestacija organiziraju kako bi se ljudi animirali na dolazak u grad te priliku iskoristila kako bi svim Puljanima čestitala predstojeće blagdane dok je Tiziana Trošt iz županijske komore Pula navela da u mjesecu prosincu, koji je mjesec kupovanja i darivanja, akcija donosi obostranu dobit - kako kupcima kojima se nudi mogućnost da svoj šoping obave povoljnije, tako i vlasnicima trgovina koji mogu očekivati veći promet.

Na upit nije li 15 posto ipak premali "mamac" da bi se ljudi spustili do grada i planiraju li se ubuduće i neke popratne manifestacije koje bi šoping ipak obogatio, Cinkopan Korotaj navela je da se tijekom akcija "Late night shoping" i "Kupujmo u Puli", a koje se održavaju ljeti, organiziraju popratni sadržaji poput modnih revija i glazbenih koncerata, ali je sada vrijeme previše riskantno za organiziranje sadržaja na otvorenome, a budžet za akcije ograničen. No, dodala je, da će nakon ove akcije trgovci i organizatori sjesti i odlučiti isplati li se ona uopće i kako ju iduće godine obogatiti.

Nažalost, predbožićni šoping bit će zakinut i za blagdansko ozračje budući da se blagdanska rasvjeta u Puli "pali" tek idući dan, odnosno upravo na blagdan sv. Nikole. (B. PETROVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter