Sigurnija vožnja kroz osvijetljeni tunel

Tunel ispod Motovuna dio trase Parenzane kao rekreativne pješačko-biciklističke staze bio je mračan i za mnoge neugodan
Tunel ispod Motovuna dio trase Parenzane kao rekreativne pješačko-biciklističke staze bio je mračan i za mnoge neugodan

Postavljanjem rasvjete u 220 metara dugačak tunel ispod motovunskog brijega i uređenjem fitness-vježbališta na otvorenom dovršen je motovunski dio županijskog međunarodnog projekta "Parenzana magic", kojemu je cilj dodatnim sadržajima oplemeniti obnovljenu trasu bivše istarske vinske pruge i učiniti ju atraktivnijom za bicikliste, pješake i druge rekreativce kojima je ona danas namijenjena.

LED žarulje

Tunel ispod Motovuna, koji je i dosad bio dio trase Parenzane kao rekreativne pješačko-biciklističke staze ali je bio mračan pa stoga za mnoge korisnike vjerojatno neugodan i nesiguran za prolazak, sada je osvijetljen LED-žaruljama postavljenima duž njegova svoda. Zanimljivo je da se žarulje napajaju iz solarnog sustava, postavljenog iznad ulaza u tunel, a sve električne instalacije i uređaje potrebne da bi se tunel osvijetlio instalirala je tvrtka Eltor iz Pazina.

Za upravo dovršeno osvjetljavanje tunela općini Motovun odobreno je iz projektnih sredstava 10.000 eura, a jednako toliko i za uređenje fitness-vježbališta na otvorenom, uz obavezu da ovim europskim fondovskim sredstvima pridoda i 25 posto vlastitog novca. Vježbalište je uređeno na površini od 200 četvornih metara, a na njemu je postavljeno deset tzv. "kardio-sprava" odnosno uređaja za razgibavanje i istezanje, koje mogu korisno poslužiti, primjerice, za zagrijavanje biciklističkim ekipama pred polazak na dulju vožnju po trasi Parenzane, ali i bilo kojim drugim namjernicima.

Euri tek stižu

Kako je puni naziv projekta, u sklopu kojega je osvijetljen motovunski tunel i uređeno vježbalište, "Parenzana magic - put zdravlja i prijateljstva", s ova dva mala zahvata postignut je puni smisao projekta, a Motovunu svakako povećana turistička atraktivnost. Naposljetku, povremeno se malo razgibati nimalo ne škodi, čak i ako nakon toga ne namjeravate voziti.

Obje su lokacije u najbitnijim radovima potpuno dovršene, slijedi još fino uređivanje i nužni tehnički pregledi, a europski će novac za obavljene poslove stići naknadno, kao refundacija. (D. ŠIŠOVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter