Od sada i u Puli reprezentativan salon namještaja

(N. LAZAREVIĆ)
(N. LAZAREVIĆ)

Na ukupno četiri tisuće kvadrata u Šijani, na adresi Valica 3, proteže se novi prodajni salon tvrtke Namještaj Mima koja posluje još od 1991. godine. U ranim početcima tvrtka se bavila raznim poslovima, a 1995. godine započinju razvijati prodaju namještaja te prvi salon otvaraju u Puli. Protekle subote brojni gosti i poslovni partneri nazočili su službenom otvorenju novog prostora koji je ujedno najveći u Istri, a uz Pulu, prodajni saloni Mime nalaze se još u Umagu i Poreču ali i diljem Hrvatske gdje ukupno imaju zaposleno 180 djelatnika.

Bogata ponuda i brza isporuka

Prilikom otvorenja, razgovarali smo s vlasnikom Milenkom Marjanovićem koji je potvrdio kako je u otvaranje novog salona u Puli uložen veliki napor, rekavši da je i otvaranje većeg prostora bio logičan potez budući da je Puli to nedostajalo.

- Činjenica je da Puljani odlaze u Palmanovu, Rijeku pa čak i dalje, a sada smo im omogućili da u svom gradu na jednom mjestu imaju bogatu ponudu i brzu isporuku. Stari prostor nam je bio preskučen i na toj lokaciji nismo mogli sav asortiman izložiti na način kako smo to vizualno željeli. Definitivno mogu reći kako je tvrtka trenutno u najvećem naponu te nastavlja rast, a posebno smo ponosni što smo vlastitom proizvodnjom napunili pola pulskog salona, što nam je najbitnije. Znači, mi u svojoj ponudimo nudimo hrvatski proizvod koji je jeftiniji i kvalitetniji od stranog i to je za nas najveći doseg ali i pravac kojem želimo ići u budućnosti, kazao je Marjanović i dodao da je Mima orijentirana na rang srednjih kupaca koji po pristupačnim cijenama, mogu dobiti najkvalitetniji proizvod.

"Danas Namještaj Mima ima 180 zaposlenih, vlastitu proizvodnju i 11 prodajnih salona", istaknula je izvršna direktorica tvrtke Marina Marjanović, rekavši da su 2007. godine odlučili veći dio profita poduzeća uložiti u razvoj vlastite proizvodnje namještaja.

- Radilo se ozbiljnoj investiciji od tri milijuna eura u proizvodni pogon i centralno skladište. Naša odluka za investiciju u proizvodnju bio je odgovor na pitanje po čemu smo drugačiji od naše konkurencije koja nam dolazi iz Europe, te s čime ćemo stvoriti komparativnu prednost u odnosu na konkurenciju, kazala je Marjanović.

Vođeni mišlju "dobro se dobrim vraća", namještaj Mima primjer je društveno odgovornog poduzeća i nastoje se povoditi kriterijem visokog stupnja korisnosti projekata za širu zajednicu kao i potreba društva. Tako su i prilikom otvorenja donirali tri tisuće kuna pulskom zboru Zaro, a sedam tisuća kuna dodijelili su za promicanje znanosti i rad Zvjezdarnice u Višnjanu.

Najbolji omjer cijene i kvalitete

- Doniramo i pomažemo koliko god smo u mogućnosti, kako u namještaju tako i u novcu. Posljednje donacije bile su za SOS selo koje smo donirali nekoliko puta, zatim za Udrugu krijesnica, dok smo Dječjim vrtićima Pula poklonili materijal za rad s djecom, a tu su i donacije posebnih didaktičkih igračka za djecu s autizmom, kazala je Marjanović, dodajući da je zadnja donacija svojevrsni iskorak jer su dosad pomagali bolnice, vrtiće, udruge za liječenje od ovisnosti i oboljele od tumora.

Cijeli novi izložbeni prostor Mime zamišljen je ambijentalno po uzoru na zapadne trendove ponude i prodaje namještaja, a što sve nude, u subotu su došli provjeriti znatiželjni kupci. Zadovoljni ponudom, izgledom salona, a što je najvažnije i cijenama, neki su nam potvrdili kako je ovo definitivno nedostajalo u Puli, dodajući da se u Mimu vraćaju jer nudi najbolji omjer cijene, izgleda i kvalitete. Subotnje otvorenje bila je i idealna prilika za kupnju jer cijeli je asortiman bio na popustu 20 posto. Za sve goste bio je priređen prigodni domjenak uz zdravicu, a za dobru zabavu su se pobrinuli Gustafi. (Danijela BAŠIĆ-PALKOVIĆ, snimio Neven LAZAREVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter