Nogometna groznica ljekovita za trgovce


Hrvatska nogometna reprezentacija trenutno je na pripremama u Rovinju. Pored nogometaša, za EURO u Francuskoj već se neko vrijeme "zagrijavaju" i pripremaju navijači, ali i trgovci, prvenstveno oni koji nude prigodne dresove i kape, zastave i različite druge rekvizite, sličice, grickalice, pivo i posebno - televizore. Velike sportske priredbe uobičajeno su povod za kupnju novog, većeg i suvremenijeg televizora, što prodavači vješto potiču posebnim ponudama. U Puli zasad još nema (INTER)SPAR supermarketa koji su kupcima obećali pokloniti TV ukoliko Hrvatska osvoji prvo ili drugo mjesto. Točnije, svima koji taj kućanski aparat kod njih kupe do 14. lipnja, vratit će cijeli uplaćeni iznos na bonu za njihove trgovine. Tako dosjetljivog mamca nema u pulskom Pevecu, ali televizori ipak nestaju s polica gotovo brzinom svjetlosti, rekao nam je voditelj ovog prodajnog centra Vedran Catela.

- Imamo posebnu navijačku ponudu s popustima koji vrijede do 8. lipnja. U prvoj polovici svibnja prodaja televizora nam je veća za 35 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Dnevno "odlazi" od 50 do stotinjak televizora, a očekujemo da će se te brojke dodatno povećavati kako se približava Euro, kazao je Catela.

Prema riječima prodavača Luke Ahela najtraženiji su ekrani od 80 centimetara, a dobra je prilika, primjerice, LG-jev televizor koji "ima sve" (što u prvom redu znači Smart TV s Internetom za pregledavanje YouTube-a i Facebook-a), košta 2.800 kuna i dosad nije izazvao ni jednu reklamaciju. Cijena najskupljeg televizora u navijačkoj ponudi je osam tisuća kuna. To je 3D LED TV JVC 65V855 energetske klase A+, s ekranom od 165 centimetara, full HD-om, Smart TV-om i DVB-T2/S2 tunerom. Najjeftiniji je pak LED TV Quadro za 1.200 kuna. Kupci su uglavnom dobro informirani, pa traže i najsuvremeniju tehnologiju za digitalnu zemaljsku televiziju (onu s "običnom antenom") s oznakom DVB-T2, čije je postepeno uvođenje predviđeno od 2018. do 2022. godine.I u pulskom Technomarketu bilježe osjetno povećanje prodaje televizora, između 15 i 18 posto u odnosno na isto razdoblje lani, potvrdio nam je njegov voditelj Nikola Zorić. (Kristina FLEGAR, snimio Dejan ŠTIFANIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU 30. SVIBNJA


Podijeli: Facebook Twiter