Moderniji dizajn za lakšu dostupnost

Novi dizajn stranice Grada učinio je puno preglednijima
Novi dizajn stranice Grada učinio je puno preglednijima

U vijećnici Grada Pule danas je predstavljen novi izgled gradskih internet stranica kojima će se od danas svi građani i posjetitelji moći koristiti. Kako je na predstavljanju istaknuo gradonačelnik Boris Miletić, postojeće su stranice izrađene 2009. godine, pa iako su bile dosta pregledne i korisne, s napretkom tehnologije bilo je potrebno izraditi ih na novoj platformi kako bi njihov sadržaj u potpunosti bio dostupan i putem pametnih telefona ili tableta. Sada su sadržaji vezani uz gradsku upravu, gradske tvrtke, novosti i zbivanja u Puli prebačeni na platformu koju uglavnom koriste najpoznatiji svjetski mediji, portali i tvrtke poput Washington Posta, Pinteresta ili NASA-e.

Četiri tematske cjeline

- Cilj nam je bio da tehnologija bude stabilna, a stranica pregledna. Kada smo se konačno odlučili za ovu platformu, čekao nas je izazov kako sortirati postojećih 3.000 stranica i 8.000 vijesti, a drugi izazov je bio kako to uklopiti da se dobro pokazuje na mobitelima. Srećom, uspjeli smo sve to, i sada nema apsolutno nikakve razlike pristupate li sadržajima gradskog portala sa svom kućnog računala ili pametnog telefona. Stranica "Grad Pula" je sada puno preglednija, sav sadržaj podijeljen je u četiri osnovne cjeline unutar kojih se dolazi do potrebnih sadržaja, a novost je i to što smo na samu stranicu unijeli tražilicu koja će korisnicima također olakšati potragu za određenim sadržajima, istaknuo je Toni Milovan iz pulske FWD grupe koja je i do sada izrađivala gradske Internet stranice.

Kao što je spomenuto, od sada su sadržaji na gradskom portalu smješteni u četiri cjeline: uprava, rad gradske uprave, e-usluge i kontakti. Prelaskom mišem preko svake od ovih cjelina otvara se poddirektorij sa sadržajem koji se nalazi unutar cjeline pa se tako može kliknuti samo na ono što nam je u danom trenutku potrebno, a novost je i sadržajan imenik u cjelini kontakti u kojem se sada na jednom mjestu mogu naći svi važniji telefonski brojevi kako gradske uprave, tako i javnih gradskih poduzeća, ustanova i organizacija. Iznad ove četiri cjeline nalaze se još tri, a to su opći podaci o gradu, novosti, vodiči kroz neke bitne sadržaje i informacije za organizacije i građane, te RSS putem kojeg se zainteresirani građani mogu besplatno pretplatiti na primanje novosti i aktualnosti vezanih uz Grad Pulu umjesto da svakodnevno pretražuju cijelu internetsku stranicu.

Ukorak s novim tehnologijama

- Kao što uvijek ističemo, želimo biti što transparentniji i dostupniji, pa se iz tog razloga svakim danom pojavljuje sve više novosti i sadržaja na našem gradskom portalu. Još 2008. godine započeli smo s projektom e-poslovanje, a nedavno smo predstavili aplikaciju "Pula na dlanu", te e-proračun i e-konzultacije koje će omogućiti direktnu i brzu komunikaciju između gradskih službenika i naših građana. U prosjeku na društvenim mrežama imamo više od 2.000 upita građana godišnje, a odgovori im uglavnom stižu za manje od 15 minuta. Budući da želimo ići ukorak s novim tehnologijama, bilo je nužno prilagoditi gradske stranice i moram priznati da sam vrlo zadovoljan njihovim novim dizajnom i preglednošću, a nadam se da će jednako tako zadovoljni biti i posjetitelji naše Internet stranice, istaknuo je gradonačelnik Miletić. (P. SOFTIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter