Kreativke iz Kervera ponovo oduševile

Kreativke iz Kervera ponovo oduševile
Kreativke iz Kervera ponovo oduševile

I ovog se Uskrsa već tradicionalno birao najljepši izlog u centru grada, a čast je ove godine pripala izlogu trgovine Kerver u Flanatičkoj ulici. Kerver je tako na svoj izlog zalijepio već sedmu naljepnicu "naj-izlog" koju dodjeljuje Turistička zajednica grada Pule, a za to su zaslužne njegove kreativne djelatnice Katarina Dobronić i Aleksandra Benjak.

Još ima neuređenih izloga

- Katarina i Aleksandra se zaista svake godine potrude da svoj izlog učine što ljepšim i uvijek uspijevaju privući pažnju kupaca, a samim time i uljepšati centar grada. Trgovina Kerver je jedna od šest trgovina u užem centru koje su osvojile bodove i pobijedila ispred izloga butiga Le Mode, Foto studia Flesh, cvjećarnice Florami, Delicija i trgovine cipela Pupa. Od ostalih izloga željeli bismo pohvaliti Pet Shop Pipi na tržnici, Kraš, Čitaonicu umirovljenika, Romantic Maxim Jet, Kai Fa, Narodne novine i Delicije na Portarati. Nažalost, puno je više onih izloga koji zaslužuju kritiku. Svaki trgovac bi morao biti svjestan da je upravo izlog taj koji zove ljude da uđu, rekla je direktorica TZ Pula Sanja Cinkopan Korotaj.

U ime Grada Pule djelatnicama Kervera čestitala je pomoćnica pročelnika Ureda Grada Lovorka Hajdić-Golja te im uručila nagradu u iznosu od tisuću kuna. Pritom je istaknula da je Grad Pula uložio puno u uređenje centra grada te da lijepo uređeni i inventivni izlozi pomažu viziju gradske uprave o tome kako bi centar trebao izgledati.

Pet tisuća kartona za jaja

- Ja bih se prvenstveno zahvalila svojoj kolegici Katarini na ideji, a zatim i prodavačicama s tržnice koje su nam pomogle da skupimo 300 kartona za jaja. Nije bio lagan posao škaricama za nokte izrezati 5.000 tih "košarica" za jaja, pa ih ofarbati, pa probosti, pa poredati na špagicu…, ali na kraju se sav taj naš trud ipak isplatio, jer i da nismo dobile ovu nagradu, već su nam srca puna kada nam prolaznici ulaze u dućan i hvale naš izlog. Cilj nam je bio da nam izlog bude privlačan i "eco friendly", a ovo nam je dokaz da smo u tome i uspjele. Zahvaljujemo se svima koji su nam pomogli u tome, poručila je Aleksandra Benjak.

Najljepši pulski izlozi biraju se za Valentinovo, Uskrs i Božić od 2012. godine, a zatim se krajem godine proglašava sveukupni pobjednik akcije "Izbor najljepšeg izloga" za tekuću godinu. Upravo su trgovina Kerver i cvjećarnica Florami već dva puta proglašena ukupnim pobjednikom, dok je cvjećarnica Arco Iris nagrađena triput. Ti su izlozi i među građanima već odavno prepoznati kao mjesta kraj kojih se barem usput prođe samo da bismo vidjeli kako izgledaju. (P. SOFTIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter