Humar: Pozivam uvrijeđene njemačke turiste da dođu u Rovinj

Kapučino umjesto 36 sada košta 12 kuna (N. O. R.)
Kapučino umjesto 36 sada košta 12 kuna (N. O. R.)

Predsezonske i papreno skupe cijene te dvostruki cjenici na terasi ugostiteljskog objekta na rovinjskoj rivi, u kafiću "Roxy bar" bile su predmet "kućnih", ali i inozemnih razgovora i diskusija.

Vrtoglave cijene, recimo kapučina po 36 kuna, neugodno su iznenadile konzumente koji su o tome obavijestili medije, a samim tim uzbudile i cjelokupni "turistički" Rovinj. Uz to, internet i Facebook odradili su svoje pa je "informacija" o ugostitelju koji "dere goste", vrlo lako prešla i granice Lijepe naše. Uz sve to, razlog više za ljutnju i bijes "prevarenih", iako ih takvim ne možemo nazivati budući da su se ispisani cjenici nalazili na stolu i na dohvat pogledima, bio je tim veći jer je jedna cijena bila za domaće, a druga za strane goste. Za potonje, daleko i više, a samim time i diskriminirajuće.

O moći medija svjedoči i pismo gospodina Wegnera iz Berlina i potencijalnog gosta Rovinja upućeno na adresu Glasa Istre, koji je zbog obavijesti o dvostrukim cijenama odlučio ljetovati u Grčkoj obrazlažući svoju nakanu riječima kako ne želi ići u Hrvatsku, zemlju u kojoj će se osjećati prevareno.

No, da život teče dalje, i da je Damir Humar, vlasnik Roxy bara, odlučio promijeniti ploču, pokazao je na konkretnom primjeru. Naime, već više od mjesec dana cijene bezalkoholnih pića i toplih napitaka srezane su do krajnjih granica. Taj famozni i dupli kapučino s prijašnjih je 36 spao na 12 kuna. Gosti, poglavito domaći, vratili su se odmah u Roxy bar, dok inozemni terasu pune na način na koji se pune i ostale terase uz more.  Grupicu mladih ljudi iz Njemačke zapitali smo što misle o skupoći, s naglaskom na ovaj ugostiteljski objekt, na što su odgovorili, kako su vrlo zadovoljni cijenama, ali i kvalitetom ponuđenog. Glede cijena one su im sasvim u redu, dapače čak i niže nego u Bavarskoj iz koje dolaze.

Naravno, i vlasnika Roxy bara Damira Humara pitali smo za komentar i je li mu sve ovo bilo potrebno.

- Naravno da nije. Svjestan sam pogreške i promptno sam reagirao spustivši cijene. Iskreno mi je žao zbog cijele situacije. Nisam nikog htio uvrijediti, a najmanje sam imao namjeru ikoga diskriminirati. Gostu iz Njemačke, koji je na natpise reagirao odlaskom u Grčku, najiskrenije se ispričavam, i pozivam ga, kao i njegovu obitelj da dođu u Rovinj i budu dobrodošli gosti Roxy bara, poručio je Humar. (Nina ORLOVIĆ RADIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter