ECA ne odustaje od hidroaviona u Puli


Hrvatska tvrtka njemačkog kapitala European Coastal Airlines (ECA) koja je odabrana na natječaju Lučke uprave Pula za dodjelu koncesije za pontonsko pristanište za hidroavione i prihvat putnika, narednog tjedna predat će dokumentaciju za ishodovanje lokacijske dozvole za postavljanje pontona u pulskoj luci. Ponton će se montirati nadomak porte Uljanik-otok, a na obali će se, nakon što se ECA nije uspio dogovoriti za prostore u zgradi Politehnike, postaviti svojevrsni kiosk na kojem će se moći kupiti karte. U doglednoj budućnosti, razvojem luke, ponton će se izmjestiti te će tada ECA izgraditi svoje prostore.

Uspostava linijskog prometa

- S obzirom da je državna resorna Agencija izdala certifikat za letove hodroavionom na relaciji Resnik - Jelsa, očekujemo da i za Pulu da pozitivno mišljenje. Projekt uvođenja hidroavionske linije je za Pulu prioritetan, a bez obzira što je ova turistička sezona praktički gotova ECA će započeti čim ishoduje lokacijsku dozvolu s letovima jer joj je u interesu uspostaviti linijski promet. Uostalom, oni su najavili da neće letjeti samo ljeti već tijekom čitave godine ukoliko za to bude interesa. I prema Hvaru su tek počeli letjeti, što pokazuje da ih ne zanima samo ljeto, prenio nam je novosti Florijan Veneruzzo, voditelj komercijalni poslova pulske Lučke uprave.

European Coastal Airlines, njemačkog vlasnika, hidroavionski prijevoz iz Pule usmjerit će prema Lošinju, Rabu i Zadru, te talijanskoj Anconi. Hidroavioni European Coastal Airlines u Puli imat će kapacitet 19 mjesta i letjet će na spomenutim "kratkim" relacijama. Pulska Lučka uprava s njemačkim vlasnikom ECA-a je već radila i upravo su toj tvrtci dodijeli dozvolu da u njihovo ime ishoduje lokacijsku dozvolu za ponton s obzirom da ima iskustva i znanja na tom području.

Do Lošinja za 13 minuta

Klaus Dieter Martin, generalni direktor European Coastal Airlinesa, u nedavnom razgovoru najavio nam je da je ECA spremna, čim se riješi posljednja birokratska prepreka, povezati Pulu s Rabom, Lošinjem i Zadrom, kasnije i s Rijekom i Splitom, ali i talijanskom Anconom, Venezijom i Ravenom. Namjera je iz Pule započeti s letovima dvaput dnevno, a kasnije povećati dinamiku letova.

Letovi su jako kratki, to su brzi avioni i iz Pule do Lošinja se leti 13 minuta, do Raba 17 minuta, Lošinja 25 minuta, a Zadra 40 minuta. Let za Lošinj koštat će, kako je najavio Klaus Dieter Martin, otprilike, 39-45 eura (295-341 kuna). Za Zadar bi cijena bila oko 55 eura (416 kuna). (Goran ROJNIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter