Babić:Brtoniglu želimo kao ekološku destinaciju vina


Na ispražnjenu stolicu Turističke zajednice Brtonigle prije mjesec dana zasjela je nova direktorica Michelle Babić. Novigrađanka Babić završila je ekonomsku školu te studij menadžmenta u turizmu, a iskustvo je stekla desetogodišnjim radom u TZ Novigrad, prvotno kao sezonski djelatnik, a kasnije kao voditelj turističko informativnog centra. U dva je navrata bila zamjena tamošnjoj direktorici TZ-a, pa se okušala i u rukovodećoj poziciji. A o Brtonigli ima velike planove.

- S kakvim turističkim kapacitetima trenutno raspolaže područje Brtonigle?

- Brtonigla trenutno raspolaže s 5.500 ležaja, od čega gotovo 85 posto otpada na kamping smještaj. Ostalo su ležajevi u privatnom smještaju i mali obiteljski hotel. Iako smo po broju ležaja relativno mala destinacija taj nedostatak svakako kompenziramo kvalitetom smještaja i enogastronomske ponude. Primjerice obiteljski hotel San Rocco petu je godinu za redom proglašen najboljim malim hotelom u Hrvatskoj, Camping Park Umag koji se nalazi na području Brtonigle uvršten je u ADAC-ov vodič kao jedan od najboljih europski kampova za 2015. godinu, a britanski list Telegraph uvrstio je Stanciju Cocci u pet najboljih vila na Jadranu. Ipak su to respektabilna priznanja, zar ne?

- Kakva je situacija s enogastronomskom ponudom i turističkim atrakcijama?

- Restorani i konobe s područja Brtonigle među najboljima su u Istri te su članovi prestižnih gourmet asocijacija, primjerice Jeunes Restauraters d' Europe. Imamo visokokvalitetna vina i ulja, a ne manje bitan je projekt "4 Zemlje". Naime, Brtonigla je jedina općina koja leži na četiri vrste zemlje, pa se tako u našim vinskim podrumima mogu degustirati četiri malvazije s četiri različita tla (siva, crna, bijela zemlja i crvenica) koje se razlikuju međusobno. Na području Brtonigle lanjskog je lipnja otvoren prvi akvapark u Hrvatskoj - Aquapark Istralandia, što je zasigurno jedan od najvećih turističkih projekata.

- Koje će vam biti prve aktivnosti na čelu TZ-a Brtonigle?

- Za prvu zadaću smo postavili tiskanje promotivnog info materijala, svojevrsnog vodiča koji služi za bolje snalaženje u destinaciji. U suradnji s Razvojnom agencijom Brtonigla krenuli smo u snažniju promociju projekta "4 Zemlje" s partnerima projekta, a u planu nam je postavljanje ploča dobrodošlice. Za vlasnike smještaja na području Brtonigle, u suradnji s Istralandijom, dogovorili smo mogućnost otkupa ulaznica po povlaštenim cijenama za njihove goste.

Jedan od izazova koji nam predstoji jest kako privući više gostiju u sam centar Brtonigle budući se na samo nekoliko kilometara od nas nalaze Istralandia i Camping Park Umag s velikom koncentracijom gostiju. Trenutno su u tisku reizdanja Bike i Gourmet vodiča, kalendar manifestacija te Gourmet brošura, a u sklopu klastera Sjeverozapadne Istre kandidirani smo na projekt "Hrvatska 365" Ministarstva turizma. Od klasterskih događanja izdvojila bih novu gourmet manifestaciju Istria Wine&Walk, koji će svoje prvo izdanje doživjeti 16. svibnja. Radi se o inspirativnoj enogastronomskoj šetnji u duljini od 11 kilometara kroz vinograde i maslinike sjeverozapadne Istre. Naša vizija razvoja turizma podrazumijeva ekološki očuvan i uređen prostor, etablirani destinacijski brend te prepoznatljiv i privlačan imidž destinacije vina. (Anđelo DAGOSTIN)

VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU
 


Podijeli: Facebook Twiter