"Dani komunikacija" iskomunicirali ogroman interes

(N. ORLOVIĆ RADIĆ)
(N. ORLOVIĆ RADIĆ)

-Istina, trebalo je podosta hrabrosti da dođemo do fantastičnih brojki od preko 1500 sudionika ovogodišnjih Dana komunikacija u Rovinju, rekao je u petak na  konferenciji za novinare Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA i suorganizator Dana komunikacija, odgovorivši na pitanje moderatorice Antonije Mandić, koliko je zadovoljan do sada učinjenim u organizaciji ovog nacionalnog festivala oglašavanja. Veli i da je to rezultat činjenice što su organizatori osmislili kvalitetan program, za partere imali Festival Cannes Lion, ali i po prvi puta smogli hrabrosti da zakupe hotel "Lone".

-Za Dane komunikacija ovo je rekordna godina po svim parametrima. Festival bilježi najveći interes sudionika, sponzora, medija, studenata, Hotel je rasprodan i traži se "karta više". No, to nije slučajno jer ove smo godine ponudili najkvalitetniji i najraznovrsniji konferencijski program u čemu nam je pomoglo partnerstvo s Cannes Lions festivalom, rekao je Ciglar, koji je za "top" predavanje, ili barem ono od kojeg najviše očekuje izabrao ono lidera marketinške industrije i vizionara Davida Shinga, najavljeno za subotnje predavanje. Upravo, od Shinga, po svemu sudeći najsjajnije zvijezde ovogodišnjeg Festivala puno očekuje i član organizacijskog odbora Jan Jilek, koji kaže da će predavanje ovog iznimnog američkog predavača pokušati predvidjeti, ili odgovoriti na pitanje u kojem će se smjeru razvijati tehnologija.

Konferenciji je prisustvovao i predsjednik Uprave Cannes Lions festivala, Philip Thomas, koji je prethodno održao predavanje "Creativity matters", na kojemu je govorio o kreativnosti kao pokretačkoj snazi poslovanja zaslužnoj za mnoge pozitivne promjene i napredak u društvu. Na pressici je također, apostrofirao važnost ovakvih strukovnih festivala za industriju i njihovom utjecaju na promoviranje destinacije, ali i istaknuo odličnu suradnju ova dva festivala.

U subotu, uz predavanje lidera marketinške industrije Davida Shinga, najavljena su i ona Till Deestela, Eka Rukola i Andre Noguira, te dvaju globalnih brandova- direktora "Adidasa" Thomasa van Schaika, i direktora digitalnog marketinga i društvenih medija za "Nestle SA", Petea Blackshawa. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter