Proglašeni najbolji projekti i agencije u oglašavanju

S dodjele Nagrada BalCanessa
S dodjele Nagrada BalCanessa

Na Weekend Media Festivalu i u sklopu programa BalCannes, proglašeni su najbolji projekti i regije u oglašavanju. Titulu najbolje agencije ponijela je agencija Pristop iz Slovenije, a najboljim projektom žiri oglašivača, koji je ove godine prvi put dodijelio nagrade ocijenio je "Men all over the world are craying" agencije Studio Sonda. Također, žiri oglašivača posebnu je nagradu  dodijelio projektu "Markovec opening" agencije Pristop, dok je žiri novinara za najbolji projekt izabrao Lav Popcorn agencije McCann iz Beograda. Uz slovensku agenciju Pristop najbolje rezultate ostvarili su agencije- Bruketa&Žinić OM, Imago Ogilvy, McCann Zagreb&Fahrenheit i Grey Ljubljana, dok su u selekciji  dvadeset i pet najboljih projekata izabrani i projekti agencija Studio Sonda, BBDO Zagreb, McCann Beograd, FCB Afirma, Universal Media, Fullhouse Ogilvy,Yin+Young, Luna TBWA, New Moment New Ideas Company, McCann Skopje i Real grupa.

Valja istaknuti i da se BalCannes- revija najboljih reklamnih agencija po peti put održala u Rovinju, na glavnoj pozornici top vikenda- Weekend Media Festivala i da su se najbolji projekti  izazvali veliki interes publike, oglašivača i ostalih iz industrije tržišnih komunikacija. Organizator BalCannesa na kojemu je sudjelovalo pedeset i sedam agencija iz pet zemalja je HURA (Hrvatsko udruženje društva za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)

 


Podijeli: Facebook Twiter