"Svećenikovu djecu" gledalo više od 30.000 gledatelja

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Gotovo 34 tisuće gledatelja pogledalo je film "Svećenikova djeca" Vinka Brešana.

Film je najuspješnije kino otvaranje od osamostaljenja Hrvatske, izvijestio je danas Interfilm, ocijenivši da to pokazuje kako je domaća publika zainteresirana za hrvatski film, te "spremna i voljna podržati i poticati domaću kinematografiju".

U distribuciji "Continental filma" redovitu kino distribuciju započeo je prije četiri dana, u osam hrvatskih gradova - Zagrebu, Rijeci, Splitu, Osijeku, Varaždinu, Zadru, Šibeniku i Dubrovniku. Film je premijerno prikazan 27. prosinca, nakon čega je imao i pretpremijerne projekcije.

Film je nadmašio dosad najuspješniji početak kino distribucije, "Larin izbor: izgubljeni princ" Tomislava Rukavine, koji je imao nešto više od jedanaest tisuća gledatelja te film "Što je muškarac bez brkova" Hrvoja Hribara, koji je imao malo više od deset tisuća gledatelja. Prema ukupnoj box-office zaradi do sada je rekorder bila komedija "Sonja i bik" Vlatke Vorkapić.

S 33.759 gledatelja i box-office zaradom koja je tri puta veća od dosadašnjeg rekordera, Brešanov film čvrsto je zasjeo na tron najuspješnijih kino otvaranja domaćih filmova, a taj rezultat pokazuje i da je nakon desetak godina moguće ponoviti uspjeh filmskih domaćih uspješnica koje su dosegle više od stotinu tisuća gledatelja, ističe se u priopćenju Interfilma.

Film "Kako je počeo rat na mojem otoku" imao je više od 340 tisuća gledatelja, "Što je muškarac bez brkova" više od 150 tisuća, a "Maršal" više od 100 tisuća gledatelja, podsjeća se.

"Svaki film mora pripadati nečemu što svi zovemo zabava. Gledajući brojke gledatelja prvog vikenda prikazivanja veseli me što su "Svećenikova djeca" izdržala ovaj zahtjevan ispit. Naravno, filmovi nisu ni statistike ni brojke i iskreno želim da ovaj film nasmije svakog gledatelja, te da svaki od njih izađe iz kina razmišljajući o onome što je vidio.

Ukoliko "Svećenikova djeca" ostanu u mislima gledatelja duže od tih 90 minuta prikazivanja u kinu, to će biti najveći uspjeh filma", izjavio je Brešan nakon objave rezultata kino otvaranja. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter