Crnohumorno fantaziranje o slobodi

Nataša Dangubić, Lada Bonacci i Barbara Nola u "Mirisu lovine" na sceni INK-a (Neven LAZAREVIĆ)
Nataša Dangubić, Lada Bonacci i Barbara Nola u "Mirisu lovine" na sceni INK-a (Neven LAZAREVIĆ)

U Istarskom narodnom kazalištu - Gradskom kazalištu Pula preksinoć je gostovalo zagrebačko Kazalište Moruzgva s komedijom "Miris lovine" na tekst Michele Lowe i u režiji Franke Perković.

U "Mirisu lovine" na sceni, u kuhinji, su samo tri žene sa svojim problemima koji najviše proizlaze iz odnosa s muževima. Muževi su tu ali ih ne vidimo, samo ih čujemo dok nešto dobacuju suprugama iz blagovaonice. Odjednom pijani završe zaključani u osam tisuća dolara vrijednom i tonu teškom zamrzivaču koja se nalazi u kući i supruge dobivaju priliku da preuzmu stvar u svoje ruke odnosno da sve puste da ode k vragu. Debra (Barbara Nola) suprotstavit će se naumu prijateljica a tu je pištoljem naoružana Nicky (Nataša Dangubić) koja ima ključ od hladnjače i nema nimalo dvojbe da bi muškarce trebalo prepustiti sudbini dok je u tome podržava Molly (Lada Bonacci). Dok Molly shvaća da njen suprug svoju ljubav koristi kao izgovor za patološku opsjednutost i kontrolu, Debra brani svog bračnog druga sve do trenutka kada shvati da zapravo nema ništa lijepo reći o njemu. Hoće li žene ipak doživjeti neko moralno prosvjetljenje? Ne, neće i kao u nekom fantastičnom snu neće snositi niti posljedice za svoje (ne)djelovanje prepustivši uglavnom ženskoj publici u INK-u da sama iščita poruku.

U predstavi se ipak ništa ne događa na prečac pa cure svojim ispovijedima spremaju teren za ono što će se desiti. One će otvoriti dušu jedna drugoj i djelomično se razgolititi, kako u prenesenom smislu tako i u doslovnom smislu. Najjaču ulogu u prvom dijelu tu ima Bonacci čije replike najviše izazivaju smijeh iz publike. Njoj nije u ovoj predstavi prvi put da je tako uvjerljiva u svojoj šlampavosti kao i iskrenosti, npr. kada prizna da ima ljubavnika. Dangubić je efektna kao samouvjerena žena koja konačno dobiva priliku preuzeti stvar u svoje ruke dok Nola kao Debra najviše dolazi do izražaja u finišu kada postaje očita njena dvojnost osjećaja prema suprugu. Izbor nije lak, ali ovo je ipak komedija pa puno toga može proći, čak i ovakvo crnohumorno fantaziranje o slobodi. (Mladen RADIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter