Ratomir Ivičić novi direktor Glavnog ureda HTZ-a

Ratomir Ivičić (M. ANGELINI/arhiva)
Ratomir Ivičić (M. ANGELINI/arhiva)

Zamjenik ministra turizma Ratomir Ivičić novi je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ), odlučilo je danas Turističko vijeće HTZ-a na čelu s ministrom turizma Darkom Lorencinom.

Time se završila višemjesečna "potraga" za direktorom tog ureda koji je izabran nakon drugog, ponovljenog natječaja na koji se ukupno prijavilo 20 kandidata, od kojih je devet udovoljilo svim uvjetima, a četiri ušlo u najuži izbor.

Među njima je bio Ratomir Ivičić koji se na kandidaturu, kako je izjavio novinarima nakon sjednice, odlučio u dogovoru sa svojim šefom, ministrom turizma, a i temeljem njihove odlične suradnje u Ministarstvu turizma u zadnjih godinu dana.

Ivičić je nešto više od godinu dana zamjenik ministru Lorencinu, a u zadnjih par mjeseci, od sredine ožujka od kako je smijenjena bivša direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić, bio je, uz pomoćnika ministra Davora Ižakovića, i Lorencinova "ispružena ruka" u Glavnom uredu HTZ-a.

To znači da je operativno vodio gotovo sve poslove u Glavom uredu te je njegov izbor na mjesto direktora i ministar Lorencin u izjavi za novinare ocijenio dosta logičnim.

Ivičić je naglasio i da je trebalo pronaći motivaciju za tu kandidaturu, što je našao u samom turizmu koji se u Hrvatskoj razvija, ali smatra da, unatoč dobrim rezultatima, može biti još bolji.

Za bolje rezultate treba i veća suradnja javnog i privatnog sektora u turizmu, a svjestan je i što znači sustav turističkih zajednica te kolika je njegova važnost za promociju i dolaske turista.

Cilj mu je da kroz svoj rad u HTZ-u pridonese boljim sezonama, da bude više zaposlenih u turizmu, da sezona bude dulja i da dođe više turista koji će plaćati boravišnu pristojbu od koje sustav najviše živi.

Sustavu je poručio i da će se malo više baviti pitanjima odgovornosti, manje će se ići po sajmovima, a više raditi na razvoju novih proizvoda.

I on i ministar Lorencin, koji je ujedno i predsjednik HTZ-a, naglasili su da se uskoro očekuje i usvajanje strateškog marketing plana hrvatskog turizma, čiji su sažetak od konzultanata koji ga izrađuju (Horwath iz Zagreba i THR iz Barcelone) dobili danas pred sjednicu Vijeća.

Sada članovi Vijeća imaju vremena do 30. srpnja da to razmotre te će se tada sastati i razmotriti sve predloženo. Ivičić i Lorencin se nadaju da će i to dodatno dovesti do većih promjena u funkcioniranju i Glavnog ureda HTZ-a i cijelog sustava turističkih zajednica koji će biti potpomognut i novim zakonom o turističkim zajednicima čija će završna izrada krenuti od jeseni. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter