Dan planeta Zemlje: Fokus na klimatskim promjenama

(D.MEMEDOVIĆ)

U povodu Dana planeta Zemlje, 22. travnja, udruga za zaštitu okoliša Zelena akcija istaknula je kako ove godine, na taj dan, fokus stavljaju na klimatske promjene.

"Hrvatska Vlada, na žalost, ne pokazuje ambiciju za rješavanje problema klimatskih promjena, nedovoljno ulaže u energetsku efikasnost i obnovljive izvore energije, ima izrazito lošu energetsku politiku usmjerenu na fosilna goriva te pokazuje nesposobnost stvaranja modela prilagodbe posljedicama klimatskih promjena", istaknuo je za Hinu predsjednik Zelene akcije Bernard Ivčić.

Naveo je da je međuvladin panel Ujedinjenih naroda o promjeni klime trenutno u postupku objavljivanja svog 5. globalnog izvještaja procjene klimatskih promjena. U rujnu prošle godine je objavljen prvi dio izvještaja koji se fokusira na fizikalnu znanost klimatskih promjena, krajem ožujka objavljen je drugi dio koji se fokusira na društvene i ekonomske posljedice klimatskih promjena, a upravo ovih dana objavljen je i treći dio izvještaja koji se fokusira na mjere za ublažavanje klimatskih promjena.

Tim povodom te povodom Dana planete Zemlje, 23. travnja u 10 sati u Novinarskom domu u Zagrebu, Zelena akcija, Grupa 22 i Heinrich Böll Stiftung-Hrvatska organiziraju panel raspravu na kojoj će kratko biti prikazana sva tri dijela klimatskog izvještaja kao i uvidi domaćih znanstvenika/ca o poukama globalnog izvještaja za Hrvatsku.

Zelena akcija poziva sve zainteresirane da se pridruže tom događaju. (Hina)