Tortama po publici zaključen MTV-ov spektakl

Plesalo se do 4 sata ujutro (M. MIJOŠEK)
Plesalo se do 4 sata ujutro (M. MIJOŠEK)

Bacanjem desetak velikih torti na oduševljenu publiku, svoj je furiozni jednoipolsatni nastup sinoć - druge i završne večeri MTV Summerblast festivala u Poreču  - završio poznati američki DJ i producent Steve Aoki.

Tinejdžeri iz prvih redova, dakako, nisu ostatak noći skidali slatki 'suvenir' s lica i kose, pritom se naveliko slikajući. Prethodno je za nastupa energični Aoki pozvao na visoko postavljeni DJ pult i dvije posjetiteljice, jednu iz Hrvatske i jednu iz New Yorka. Uz zamjetno više publike nego prve večeri, ispred impresivne pozornice i MTV-ovih DJ uzdanica elektronske dance scene, tisuće sjajno raspoloženih tinejdžera, manjim dijelom i starijih posjetitelja, u subotu je na porečkoj Peškeri plesalo i pjevalo do 4 sata ujutro.

Nakon plesnog zagrijavanja u petak s Afrojackom, Fedde Le Grandom, Exampleom i Jonasom Blueom, udarno ime subotnje večeri bio je energični DJ i producent Steve Aoki, a nakon njega festival je zaključio nešto suptilniji Lost Frequencies, ne preskočivši svoj najveći hit "Are You With Me". Prije njih večer je obilježio nastup istaknutog rusko-njemačkog DJ-a i producenta Zedda, koji nije mimoišao svoje ponajveće hitove "I Want You To Know" i "Clarity". Velika većina publike znala je napamet sve pjesme glavnih izvođača, a koji su uobičajeno miksali i dijelove pjesama drugih izvođača, najčešće "How Deep Is Your Love" Calvina Harrisa & Disciples.

No, pored izvođača, glavni adut ovog festivala bila je dojmljiva audiovideo produkcija, prije svega ogromna pozornica s raskošnim i sugestivnim videozidom koji je, usmjeren prema gradskoj jezgri, privukao i tisuće ljudi izvan ograđenog prostora na Peškeri. Ni druge večeri nije izostao vatromet s morske strane, a ispred pozornice povremeni efektni vatreni i dimni "stupovi".

O kakvoj je korporaciji riječ, posebno usmjerenoj na vizualnu promociju, vjerno je u cijelom festivalskom prostoru pokazao velik broj angažiranih profesionalaca, opremljenih najsuvremenijim kamerama, fotoaparatima, dronovima.

Budući da MTV generaciju predstavljaju tinejdžeri između 13 i 19 godina, prosječna dob publike ovog MTV Summerblast festivala kao i prve večeri kretala se na gornjoj granici, a austrijske, španjolske, slovenske, američke, finske, češke zastave upućivale su na dosta inozemnih posjetitelja. (Zoran ANGELESKI)

 

 

 

 


Podijeli: Facebook Twiter