Na pulskoj obilaznici se sanira stari mješoviti kolektor

Jedan prometni trak na obilaznici zatvoren je do 17. prosinca
Jedan prometni trak na obilaznici zatvoren je do 17. prosinca

U ponedjeljak je na dijelu obilaznice, od rotora na križanju s Valturskom ulicom do Ulice Kaštanjer (gotovo do Pula City Malla) počela sanacija kanalizacijskog cjevovoda, a trajati će do 17. prosinca. Do tada će i jedan trak dvotračne prometnice biti zatvoren za promet. Sanacija se, kako je pojašnjeno, odrađuje bez iskopavanja jer će se fleksibilne cijevi uvlačiti u postojeću kanalizacijsku cijev između dva šahta, koji su smješteni u centralnom razdjelnom otoku kolnika. No, dio prometnice mora biti zatvoren da bi iznad mogla biti nalaziti specijalna, teretna i priključna vozila.

Rasterećenje kanala Pragrande

Ovi radovi izazvali su mnogo upitnika u javnosti, pogotovo nakon odabira izvođača za proširenje dijela obilaznice od Valmada do Medulinske ceste koje će i opet izvesti pulska Cesta. Ona je, naime, odradila i prvi kilometar proširenja, ali je nakon par godina trebalo ponovno sanirati asfaltni zastor. Pitanje je stoga je li i komunalna infrastruktura u trupu prometnice problematična sada, nakon samo šest godina?! Međutim, kako pojašnjavaju iz Pragrandea, nije riječ o novom cjevovodu već starom, iz 80-ih godina. Kako nam navode iz Pragrandea, nastavak je to aktivnosti na smanjenju rizika od plavljenja zbog čega se rekonstruira stari kolektor za mješovitu kanalizaciju u obilaznici.

- Da bi smanjili rizik od plavljenja, u Puli aktivno se poduzimaju konkretne aktivnosti oko rješavanja kritičnih područja kod kojih postoji povećani rizik od utjecaja plavljenja. Rekonstrukcija nekadašnjeg oborinskog kolektora u dijelu obilaznice jedna je od mjera koja bi trebala dodatno utjecati na smanjenje količine oborina koje ulaze u kanal Pragrande, navodi direktor Pragrandea Igor Stari.

Osim ove sanacije, u tijeku je i izgradnja nove oborinske odvodnje prometnih površina i izgradnja fekalnog kolektora uz obilaznicu prema Croduxovoj benzinskoj postaji, te su se tako stekli uvjeti za prenamjenu starog cjevovoda mješovite odvodnje u čisti fekalni, a time i dodatno rasterećenje kanala Pragrande u samom centru grada. Investicija je, kažu iz Pragrandea, dio programa izgradnje fekalne kanalizacije koji se financira kroz redovni program Hrvatskih voda, a koje u sufinanciranju sudjeluju s 80 posto iznosa. (Goran ROJNIĆ, snimio Danilo MEMEDOVIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter