Maria Hidrissi - prva muslimanka u kampanji H&M-a

Maria Hidrissi - prvi muslimanski model za H&M
Maria Hidrissi - prvi muslimanski model za H&M

Ono što je nekada radio Bennetton, promicao različitost, multikulturalnost i granice normalnog, sada je krenuo i švedski modni div H&M koji je svijet oduševio ne najnovijom kolekcijom, već najrazličitijom kampanjom ikada, u kojoj su mislili na sve, doslovno sve ljude. "Manekenska" građa, modeli sa viškom kilograma, pokrivene žene, sikhi, alternativni stilovi, nekonvencionalni stilovi, kreacije za muškarce i žene u zrelim godinama, tinejdžeri, LGBT zajednica i sve ono što vam može pasti na pamet nalazi se u kolekciji koja bi mogla drastično promijeniti tokove trendova ove jeseni.

Oduševljenje na društvenim mrežama

No, ono što je najviše iznenadilo je to što su za svoju najnoviju kampanju angažirali prelijepu muslimanku Mariju Hidrissi i izazvali buru oduševljenja na društvenim mrežama.

U reklamnom videu za kampanju "H&M Close The Loop - Sustainable fashion through recycled clothes" ("H&M Zatvorimo krug - Održiva moda pomoću reciklirane odjeće") uz brojne druge modele, poznate osobe poput primjerice Iggyja Popa, ali i "obične" ljude svih rasa i dobi pojavljuje se i Maria, naslonjena na dovratak, s okruglim sunčanim naočalama, bijelim topom uvučenim u tamne hlače širokih nogavica, prljavo ružičastim kaputom, crnom torbicom te hidžabom.

Profili kompanije na društvenim mrežama prepuni su pozitivnih komentara. "Divno! Hvala H&M. Mnoge muslimanke vole kupovati u H&M-u, a nakon ovoga volimo vas još i više", samo je jedan od njih. Pohvale stižu i iz brojnih organizacija koje se bore protiv diskriminacije. "H&M se ponovno izdigao iznad konkurencije objavom slike pokrivene žene u svojoj najnovijoj kampanji", objavio je na svojim stranicama Američko-arapski odbor za borbu protiv diskriminacije.

Prepoznatljivi i pristupačni

H&M već su godinama prepoznatljivi kao kompanija koja brzo kreira trendove, ima zanimljive kolaboracije između dizajnera, a ono što ih najviše krasi jeste pristupačnost u cijenama.

U videu koji su izbacili jasno poručuju "Nema pravila u modi: Reciklirajte odjeću" i impresionirali su svjetsku javnost. Promo je već pogledalo preko šest milijuna ljudi, a H&M su jasno pokazali da je to "all inclusive" brend koji je nastavio, i će nastaviti pomicati granice "normalnog". (L. BAGAR)


Podijeli: Facebook Twiter