Istarski glazbenici promovirali spot Glasa Istre

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Promocija novih reklamnih spotova za Glas Istre za ovogodišnji Pula Film Festival i lokalne televizije održana je sinoć u lounge baru Cafe del Mar u porečkom hotelu Palazzo, gdje je spot sniman prije nešto više od mjesec dana. Protagonisti spotova su poznati istarski glazbenici Gabrijela Galant Jelenić, Edi Maružin, Livio Morosin, Bruno Krajcar i Serđo Valić, a većina njih je zajedno s autorima spota svojim predstavljanjem i pjesmama začinila preksinoćnu promociju.

Program je vodio televizijski voditelj, imitator i pjevač Boris Kosmač, koji je sve osmislio u duhu talk showa, zabavnog i glazbenog programa. Bilo je tu razgovora s autorima spota, redateljicom Katjom Restović koja se prisjetila početaka suradnje s Glasom Istre prilikom snimanja za prvi reklamni spot prije dvije godine, Josipom Pinom Ružićem iz kaštelirskog Rose Arta koji je obavio snimateljski dio posla, Mirjanom Perković Melon, rukovoditeljicom Službe promocije Glasa Istre koja potpisuje produkciju, te nekima od dugogodišnjih čitatelja i simpatizera novine, pjevačem Amirom Kazićem Leom, modnom dizajnericom Nikolinom Poropat, te Verom Fabris iz New Yorka. Za ugodnu i opuštenu atmosferu pobrinuli su se osoblje Cafea del Mar i vlasnik Idriz Ferati, koji su spremno ponudili suradnju već i prilikom prvog snimanja. 

Spotovi su snimljeni u trajanju od petnaestak do tridesetak sekundi, na temu kako poznati Istrijani iz svijeta glazbe pokazuju i kazuju kako čitaju Glas Istre i da im je to zapravo nezaobilazni dio dana. Zanimljivost je da su gotovo svi izvođači na promociji rekli kako novine čitaju od zadnjih strana, jer su im one zapravo najzanimljivije. Tako je Bruno Krajcar rekao je kako mu je Glas Istre novina s kojom započinje svaki dan, a bilo mu je zadovoljstvo raditi s Restović s kojom je surađivao na nekoliko spotova. Čitanje Glasa Istre usporedio je s ispijanjem čaše dobrog vina.

- Možemo analizirati novine i organoleptički, danas zapravo čitajući informacije na portalima, sami sebe ograničavamo. To je poseban doživljaj, pogotovo za nas generacije koje smo imali prednost odrasti uz novine. U novinama doživljavamo i miris, imamo vizualno rješenje. Možda nemamo okus, ali uz novine ide uvijek i kava pa time zadovoljavamo i okus, a listajući novine imamo i zvuk, pa možemo reći da u čitanju sudjeluju sva osjetila, kaže Krajcar.

Mladi pjevač Serđo Valić zahvalio se Glasu Istre koji je bio glavni medijski pokrovitelj njegova prva, ali i nedavno izašlog drugog albuma "Zakantaj Istro". Iako, kako nam je rekao, svaki dan ima pune ruke dela - sviri, kanta i nastupa na raznim prigodama, vremena za pročitati Glas Istre uvijek nađe. Zato mu je bilo zadovoljstvo biti sudionikom spota.

- To je jedan fenomenalan spot, svaka čast ekipi koja se potrudila oko snimanja. Kad čitam Glas Istre najviše se zaustavljam na čitanju osmrtnica, puno ljudi poznam u Istri i skoro svaki dan me iznenadi vijest da nas je neki napustija. Pogledam sve drugo, pročitam zanimljive teme. Ne bi ništa mijenjao mislim da ljudi ča delaju u Glasu Istre znaju ča delaju, mislim je dovoljno zastupljena i glazba i novosti, ne valja ničega preveć, kazao je Valić. 

Edi Maružin odgovorio je šaljivom tomu i rekao kako mu je upravo ovime Glas Istre pružio prvo glumačko iskustvo. No da li ga voli više čitati u elektronskom ili papirnatom obliku?

- Mali je problem s tim internetom, ja se zbudim ujutro uzmem Glas Iste i čitam i - pa ja sve to znam! Ča san poludija i onda se domislim, kad san pijan doša doma u tri ujutro san gleda na portalu i već pročita sve vijesti. To je mali problem, zato mi se tiskano izdanje više sviđa. U Glasu Istre čitam sve, to sam se još od mog nona navadija, čitam sve do impressuma, čak i ono o Pamiću, kazao je u Maružin.

Livio Morosin kazao je kako svi nešto očekuju da Glas Istre bude New York Times, ali to je kako kaže "naša lokalna novina, volimo čitati ki se rodija, umra, dobija pet iz matematike".

Čovjek koji je sve ove izvođače snimao je Josip Pino Ružić, autor nedavno izašlih promotivnih spotova za TZ Poreča, a svoj touch dao je i spotu za Glas Istre. 

- Najizazovnije je zapravo od ničega stvoriti nešto. Imamo ljude, imamo ambijent, ali nemamo priču. Kroz glazbu i sliku stvaramo film. Poruka spota je zapravo jako jednostavna, ono što ljudi svaki dan čine i rade, čitaju Glas Istre, krenuli smo iz najjednostavnije baze, kaže Ružić.

Šarmantni voditelj programa Boris Kosmač, pak priznao nam je da iako Karlovčanin, koji je putovao i gostovao na raznim kontinentima, Glas Istre smatra svojim domaćim listom, a spotovi su mu se jako svidjeli. 

- Sve što radi Katja Restović je jako lijepo i perfektno odrađeno, Katja ima "oko" i ona će iz vas izvući sve ono najljepše, kaže Kosmač. Ovih će dana ostati još neko vrijeme u Poreču, jer će Cafe del Mar u subotu ugostiti 11. Izbor za Miss i Misteras turizma Hrvatske. Kosmač je vlasnik ove licence i voditelj programa, u kojem će uz 12  djevojaka i mladića sudjelovati i još puno gostiju iz svijeta glazbe i estrade.

Cafe del mar izbor će ugostiti drugu godinu za redom, a vlasnik Idriz Ferati, kaže kako će biti ponosni domaćini i ovaj put, a osim ovakvih evenata imaju i prostor za bankete, vjenčanja i noćne zabave. Oni koji više vole uživati u vinima mogu zaviriti u susjednu Vinoteku del mar, smještenu u sklopu hotela Palazzo gdje je vesela ekipa sa promocije spota preksinoć zaključila svije druženje.  (V. HABEREITER, snimio Neven LAZAREVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter