Dionica Šijana-Peličeti gotova do kraja studenog

Radovi na dionici Šijana - Peličeti (D. ŠTIFANIĆ)
Radovi na dionici Šijana - Peličeti (D. ŠTIFANIĆ)

"Ukoliko nas vrijeme posluži sve će biti gotovo u predviđenim rokovima, dakle negdje do listopada ove godine.", najavilo se iz Hrvatskih cesta prilikom početka radova na rekonstrukciji državne ceste D-66, Šijana - Peličeti. Međutim, vrijeme nije poslužilo izvođače, kišovit srpanj uvelike je otežao radove što je rezultiralo kašnjenjem. Ne toliko prve faze radova čiji je kraj najavljen za rujan, već druge faze čiji je kraj najavljen za listopad a zbog kiše prebačen za studeni.

- Evidentirana su kašnjenja u dinamici izvođenja radova tako da se puštanje prometa novoizgrađenim južnim kolnikom te početak rekonstrukcije sjevernog kolnika očekuje u drugoj polovici rujna ove godine, dok se završetak preostalih radova predviđa drugom polovicom studenog ove godine, prenosi nam Ivan Davidović, voditelj pulske ispostave Hrvatskih cesta.

Već se postavljaju rubnjaci

Doduše, slika na terenu na ulazu u grad uopće ne odaje kašnjenja. Štoviše, na pojedinim lokacijama već su postavljeni rubnjaci budućeg novog dijela prometnice kojim će se od jeseni prometovati, a čak se i na lokacijama izgradnje dva omanja, 25-metarska, kružna toka odrađuju pripremni radovi. Projekt pretvaranja dionice ulaska u Pulu u četverotračnu prometnicu s dva manja kružna toka i pothodnikom za okolne poljoprivrednike, čiji su investitor Hrvatske ceste, vrijedan je 28,5 milijuna kuna. Kroz projekt će se izgraditi dva dvotračna kružna toka promjera 25 metara, kod skretanja za Mercator, i kod Stancije Peličeti s pothodnikom, te dvije nova vozne trake. Osim građevinskog dijela izvođači su izgradili temelje i površinski sloj autoceste i ceste s autobusnim stajalištima, te preslažu instalacije od novog rotora na ulazu u grad u Šijani do Stancije Peličeti. Gradi se i oborinska odvodnja i fekalna kanalizacija, javna rasvjeta, zeleni pojas s hortikulturnim uređenjem s obje strane, izmješta vodovodna mreža, te HEP-ove i HT instalacije, a gradit će se i zaštita od buke. Radi se o dionici od 1.564 metra sa četiri prometna traka (dva traka za svaki smjer vožnje) širine 2x2x3,25 metra, a širina razdjelnog pojasa iznosit će tri metra, s pješačkim stazama širine 1,60 metra te biciklističkim stazama iste širine, a izgradit će se i autobusna stajališta.

Strojevi i ljudstvo, na natječaju Hrvatskih cesta odabrane zajednica izvođača radova Viadukta, GP Krka i Strabaga, napreduju i ničim se ne odaje da je kiša uzrokovala zastoj. Trenutno su, kako nas izvještava Davidović, na budućoj novoj dvotračnoj prometnici u završnoj fazi su zemljani radovi, izveden je potporni zid kod "Green gardena", a do kraja tjedna završit će se s poslovima prespajanja infrastrukture telekomunikacijskih operatera. Također, nastavlja voditelj pulske ispostave Hrvatskih cesta, izvode se radovi na izgradnji kolektora oborinske odvodnje i radovi na tamponu kolnika, te, što je vidljivo na terenu, polažu rubnjaci. (Goran ROJNIĆ, snimio Dejan ŠTIFANIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter