Rak dojke češće odnosi živote starijih žena

Iako se smatra da je rak dojke smrtonosan za mlađe žene, međunarodno istraživanje pokazalo je da žene iznad 75 godina života imaju...

pročitano: 145 | komentara: 0

Kikiriki štiti srce i kosti

Znali ste da je kikiriki povrće koje pripada porodici mahunarki? U sebi krije i obilje vitamina E, folne kiseline niacina, mangana i proteina.Ova mahunarka je također bogata resveratrolom, antioksid
pročitano: 184 | komentara: 0
 

Zelenim čajem do vitalnosti

U Japanu je više tisuća ljudi sudjelovalo u istraživanju koje je pokazalo kako redovno konzumiranje zelenog čaja kod starijih ima jako pozitivan učinak na njihovu vitalnost.Zeleni čaj sadrži an
pročitano: 339 | komentara: 0
 

Ekstrakt sjemenki grožđa u borbi s rakom

Čak 12.000 ljudi godišnje u SAD-u umire od karcinoma glave i vrata. U časopisu Carcinogenesiss objavljeno je da ekstrakt sjemena grožđa uništava skvamozne stanice karcinoma glave i vrata, dok zd
pročitano: 415 | komentara: 0
 

Konzumiranjem ribe do zdravijih crijeva

Žene koje tri puta tjedno jedu ribu imaju niži rizik od pojave crijevnih polipa koji se mogu pretvoriti u rak u odnosu na žene koje jedu ribu manje od jednom tjedno, pokazalo je američko istraživ
pročitano: 252 | komentara: 0

Amaterske tetovaže nose rizik hepatitisa C

pročitano: 118 | komentara: 0
 

Mentalne sposobnosti pušača brže propadaju

pročitano: 266 | komentara: 0
 

Prehranom protiv ćelavosti

pročitano: 358 | komentara: 0