Manjak vitamina D uzrokuje napade astme
Zadnja izmjena: 02.07.2010 | 10:07
VEZANE VIJESTI
- 02.01.12. Meditacija i joga olakšavaju astmu
- 23.12.11. Mršavija djeca imaju manji rizik od astme
- 20.10.11. Zašto je vitamin D iznimno važan
- 30.06.11. Tri sata na suncu čudesno liječe
- 31.05.11. Vitamin D poboljšava mušku plodnost
- 02.02.11. Vitamin D sprječava dijabetes
- 13.09.10. Vitamin D u borbi protiv alergija
- 09.06.10. Likopen štiti od astme
- 19.05.10. Prekomjeran unos masti pogoršava astmu
- 09.03.10. Jaja za bolje zdravlje
VIJESTI IZ RUBRIKE
- 09.02.12. Rak dojke češće odnosi živote starijih žena
- 08.02.12. Amaterske tetovaže nose rizik hepatitisa C
- 08.02.12. Kikiriki štiti srce i kosti
- 07.02.12. Mentalne sposobnosti pušača brže propadaju
- 07.02.12. Zelenim čajem do vitalnosti
- 06.02.12. Ekstrakt sjemenki grožđa u borbi s rakom
- 05.02.12. Prehranom protiv ćelavosti
- 02.02.12. Povlače antibebi pilule koje ne djeluju
- 02.02.12. Konzumiranjem ribe do zdravijih crijeva
- 01.02.12. Nije bitno odakle kalorije, važno je da ih je manje
NAJNOVIJE
NAJČITANIJE
Astmatična djeca s relativno niskom koncentracijom vitamina D u krvi imaju veći rizik da će doživjeti teške napade astme, sugerira istraživanje znanstvenika s Harvarda.
Prateći više od 1.000 djece s astmom tijekom 4 godine, istraživači su izračunali kako je pomanjkanje vitamina D povezano s prosječno 50% većim rizikom za napade astme koji zahtijevaju hitnu intervenciju liječnika.
U studiji objavljenoj u Journal of Allergy & Clinical Immunology su preniskima smatrane koncentracije vitamina D manje od 30 nanograma po mililitru.
Znanstvenici napominju kako je unatoč većem riziku za teške napade astme pomanjkanje vitamina D u krvi bilo povezano s manjim izgledima za ostale, umjerenije simptome astme.
Po njihovom mišljenju, dobivene rezultate je moguće objasniti utjecajem vitamina D na funkciju imunološkog sustava te njegovim pozitivnim učinkom na djelovanje prirodnih i sintetičkih protuupalnih hormona steroida.
Vitamin D se prirodno sintetizira u koži nakon izloženosti suncu, a prisutan je i u nekim vrstama hrane, poput ribe ili mlijeka.
Prema preporukama američkih znanstvenika, djeca i tinejdžeri bi svakodnevno trebali unositi 400 međunarodnih jedinica vitamina D, ili prirodnim putem ili putem dodataka prehrani. (Vitamini.hr)
- Da biste komentirali, morate se prijaviti ili registrirati
POŠALJI

PRINTAJ
AMALTHEA d.o.o.