Jaja za bolje zdravlje
Zadnja izmjena: 09.03.2010 | 13:25
VEZANE VIJESTI
- 20.10.11. Zašto je vitamin D iznimno važan
- 14.10.11. Guava je ultimativna supernamirnica
- 12.07.11. Zelenim čajem protiv lošeg kolesterola
- 30.06.11. Tri sata na suncu čudesno liječe
- 01.06.11. Otkriven ultra loš kolesterol
- 31.05.11. Vitamin D poboljšava mušku plodnost
- 02.02.11. Vitamin D sprječava dijabetes
- 25.10.10. Ječmom protiv kolesterola
- 13.09.10. Vitamin D u borbi protiv alergija
- 02.07.10. Manjak vitamina D uzrokuje napade astme
VIJESTI IZ RUBRIKE
- 09.02.12. Rak dojke češće odnosi živote starijih žena
- 08.02.12. Amaterske tetovaže nose rizik hepatitisa C
- 08.02.12. Kikiriki štiti srce i kosti
- 07.02.12. Mentalne sposobnosti pušača brže propadaju
- 07.02.12. Zelenim čajem do vitalnosti
- 06.02.12. Ekstrakt sjemenki grožđa u borbi s rakom
- 05.02.12. Prehranom protiv ćelavosti
- 02.02.12. Povlače antibebi pilule koje ne djeluju
- 02.02.12. Konzumiranjem ribe do zdravijih crijeva
- 01.02.12. Nije bitno odakle kalorije, važno je da ih je manje
NAJNOVIJE
NAJČITANIJE
Jaja, prema novim saznanjima, spadaju u kategoriju superhrane jer poboljšavaju opće zdravstveno stanje i učinkovita su u borbi s viškom kilograma.
Nutricionisti kažu da su jaja jedna od najhranjivijih namirnica, a za maksimalan učinak preporučuje se jedno dnevno. Detaljni rezultati ovog najnovijeg istraživanja bit će objavljeni u lipanjskom izdanju časopisa Nutrition and Food Science, a znanstvenici koji su sudjelovali u njemu analizirali su podatke iz 71 istraživanja da bi podrobnije proučili hranjive sastojke jaja i njihovu ulogu u prehrani.
Otkrili su da su jaja, iako imaju malo kalorija, bogat izvor proteina i da su puna važnih sastojaka, posebno vitamina D i B12, selena... U izvještaju stoji da su jaja, od svih izvora proteina, najbogatija kombinacijom aminokiselina koja je ključna za razvoj djece i adolescenata. Visoka razina antioksidansa pronađena u jajima znači da pomažu i u sprečavanju razvoja očnih bolesti.
"Zdravstvene blagodati jaja čine se tako sjajnima da nije pretjerivanje nazvati ih superhranom te su jedna od nutritivno najbogatijih namirnica. Ne samo da imaju malo kalorija, već su prepuna nutrijenata koji su od ključnog značenja za zdrav život. Jaja su idealna hrana za svako razdoblje života, a osim toga, lako se spravljaju i ukusna su", rekla je dr. Carrie Ruxton, nutricionistica koja je vodila ovo istraživanje.
Jaja bi posebno trebale jesti mlađe osobe, osobe koje ne piju mlijeko kao i one koje previše uživaju u mesu, preporučuju stručnjaci.
Značajan je i podatak da se u jajima nalazi važna količina vitamina D koji je prema novim saznanjima iznimno važan u jačanju imuniteta i prevenciji raznih bolesti, u prvom redu gripe i raka, a samo jedno jaje sadrži 20 posto dnevnih potreba za vitaminom D.
Jaja također igraju važnu ulogu u gubitku kilograma, a ono srednje veličine ima samo 80 kalorija. Istraživanje je pokazalo i da konzumiranje jednog ili dva jaja dnevno kod većine ljudi ne povećava ukupnu razinu kolesterola. (Tportal.hr)
- Da biste komentirali, morate se prijaviti ili registrirati
POŠALJI

PRINTAJ
AMALTHEA d.o.o.