Zynga želi vlastitu online platformu za društvene igre

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Tvrtka koja je stvorila FarmVille i brojne druge igre želi stvoriti i svoju platformu online te ukloniti popularnu društvenu mrežu kao posrednika.

Zynga je predstavila nove igre i uslugu baziranu na internetu koja ukazuje na novu tvrtkinu poslovnu strategiju - stvaranje platformi za društvene igre, piše SF Gate.

Novi naslovi ukljucuju igru potrage Hidden Chronicles te Dream Zoo, igru za prijenosne uredaje u kojoj stvarate virtualni zoološki vrt, skupljajuci žirafe u duginim bojama i elektricno zelene slonove.

Medu novim igrama je, recimo, bingo, kojim se želi privuci slicna vrsta igraca poput onih koji igraju poker i FarmVille, igre koje su proslavile Zyngu.

Poker je dobio prijenosnu inacicu, a FarmVille Express verziju za Facebookovu aplikaciju za iPad.

Tu je i mobilna inacica igre Words With Friends, kao i grafikom bogata CastleVille, koja ponudu pokušava približiti online igrama poput Blizzardove World of Warcraft.

No važnija novost je nova strategija. Oslanja se na projekt nazvan Zynga Direct, koji opisuju kao platformu za izravan odnos s potrošacima, na webu i prijenosnim uredajima.

Zynga je takoder djelomicno otkrila i projekt Z, što bi trebao biti online servis za igre. Kad se pojavi, što bi trebalo biti uskoro, omogucit ce pristup svim Zynginim igrama s jednog mjesta.

Moci cete se poceti igrati na Facebooku i potom nastaviti koristiti Z. Ipak, svejedno cete se morati prvo ulogirati na Facebook.

U pripremi je Zynga Casino, site koji ce omoguciti instant pristup igrama poput pokera i binga.

Zyngine igre igra oko 230 milijuna ljudi diljem svijeta, a stvaranjem svoje platforme želi se riješiti Facebookova željeznog stiska.

Naime, tvrtka Marka Zuckerberga uzima joj trecinu prihoda ostvarenih na toj društvenoj mreži. Razumljivo je, stoga, zašto želi imati vlastitu platformu, narocito ako se ima u vidu da se sprema na skoru javnu ponudu dionica.

Zbog istog razloga se sve više okrece igrama na mobitelima i drugim prijenosnim uredajima, iako na tom podrucju tek treba ugrabiti znacajniji tržišni udio.


Podijeli: Facebook Twiter