Agrokor naš svagdašnji

(G. ŠEBELIĆ/CROPIX)
(G. ŠEBELIĆ/CROPIX)

Jedan od intrigantnijih panela 10. Weekend Media Festivala bio je onaj posvećen Agrokoru. Konkretno, temi pod nazivom Agrokor naš Svagdašnji, nesumnjivo je vjetar u leđa dao njegov dojučerašnji vlasnik Ante Todorić, koji je samo večer ranije optužio Vladu za sve nedaće koje se danas događaju bivšem gigantu i s tim u svezi najavio tužbu državi.

Revizija

Što je Antu Todorića potaknulo da se upravo sada javi, bilo je prvo pitanje postavljeno panelistima - Gojku Drljači, zamjeniku glavnog urednika Jutranjeg lista, Krešimiru Macanu, direktoru Manjgure, Violeti Colić, direktorici komunikacijskog ureda Colić, a koja je i sama bila dio komunikacijskog tima Agrokora, te Ivanu Hrstiću, kolumnisti.

Po mišljenju panelista, razlog Todorićevog oglašavanja leži u tome što su ovih dana trebali biti objavljeni rezultati revizije i gubici u 2016. godini, a koji su, smatraju govornici, puno viši od mnogih očekivanja. Glede slučaja Agrokor, odnosno kraha najveće regionalne kompanije, puno pitanja publike odnosilo se i na ulogu medija, odnosno načina na koji su pratili zbivanja u Agrokoru. O tome je li se moglo ranije krenuti s objavama o problemima, preko (ne)objavljivanja svih materija, "blagosti" prema "Gazdi pa sve do (ne)ispravne komunikacije Agrokora prema medijima. Kako je istaknuo Drljača, u liniji komunikacije prema medijima bilo je i previše ljudi koji su medijima nudili i najluđe priče, kao primjerice dobivanja novca od Kineza. Drljača, je istaknuo kako su se s druge strane Ante Todorić i njegov PR odlučili ne komunicirati u krizi, te na taj način usmjerili medije drugim sugovornicima.

- Ne komuniciranjem interes medija ne nestaje, i upravo Agrokor je primjer kako se krizno ne komunicira, rekla je Violeta Colić, koja je dodala i da je samo pet posto informacija pristizalo iz kompanije, dok je ostalih 95 posto bili iz drugih izvora, naglasila jzaključivši da je čitava komunikacija oko krize Agrokora bila pogrešna.

Kriza

- Kada se dogodi kriza jedino što nemate kao mogućnost je da odlučite ne komunicirati, a Agrokor se odlučio upravo na tu opciju. Interes medija time neće nestati i stoga će se okrenuti drugim sugovornicima, tražiti i dobiti informacije na drugim mjestima, kazala je Colić, koja je na pitanje voditelja panela Mislava Togonala o (ne)istinitosti urbane legende prema kojoj se u jednom trenutku krize na računu Agrokora nalazilo samo šest kuna, odgovorila potvrdno.

- Istina je. Pretpostavljam da je gospodin Todorić vjerovao da nitko neće pokrenuti stampedo oko Agrokora. To njegovo uvjerenje dovelo je i do situacije od tih šest kuna, odgovorila je Colić. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter