Kupujte uz Glas Istre s popustom do 40 posto

Snimanje iznad Limskog kanala (M. MIJOŠEK)
Snimanje iznad Limskog kanala (M. MIJOŠEK)

Treća prodajna akcija istarskih obrtnika u organizaciji svih istarskih udruženja obrtnika, Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Pula i Glasa Istre pod nazivom "Kuponijada" predstavljena je danas u prostorima Udruženja obrtnika Pula. Kako je u uvodu kazala tajnica Udruženja Ester Jurinović akciji su se i ovoga puta priključila sva udruženja - od Pule, Labina, Pazina, Rovinja, Poreča, Umaga i Buzeta.       

Čak 45 kupona

- Drago nam je da se, nakon proljetne i jesenske akcije 2016. godine, organizira i treća "Kuponijada", a još više da se broj obrtnika i trgovaca koji u njoj sudjeluju svaki puta povećava. Ovoga puta u njoj sudjeluje čak 45 subjekata s područja cijele Istre, kazala je Jurinović te riječ prepustila voditeljici Marketinga Glasa Istre Ivani Zečević.

- Zadovoljstvo mi je predstaviti treću "Kupnijadu Glasa Istre". Interes sudionika za akciju je sve veći, a Glasu Istre je drago da sudjeluje u ovome projektu kojim medijski promovira istarske obrtnike i poduzetnike te daje priliku svojim čitateljima da obave povoljniju kupovinu sa značajnim uštedama. Popusti se kreću od deset do 40 posto, a svi zainteresirani mogu kupiti svoj primjerak Glasa Istre s kuponima samo u ponedjeljak 23. listopada. Kuponi se mogu iskoristiti od 23. do 30. listopada, kazala je Zečević dodajući da je vizual akcije osmislio Dizajn studio Glasa Istre, a marketing realizirao projekt.

Gordana Klančić Sorić iz Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Pula kazala je da su sami trgovci prepoznali ovu akciju te žele biti njen dio te kako je s kuponima i popustima pokriven raznolik segment - od dječje odjeće i obuće, tekstila, raznih kozmetičkih, frizerskih, informatičkih usluga, pa sve do različitih prehrambenih proizvoda. Glavnina kupona odnosni se na usluge i proizvode iz Pule, no ponuda pokriva cijelu Istru.       

Promocija za trgovce

Da je ovo jedinstvena prilika trgovcima da predstave sebe i svoje proizvode velikom broju ljudi kazala je i Elida Cerovac Bakiš, predsjednica Ceha trgovine. Kako je ispričala Ceh organizira različite akcije kako bi promovirao svoje trgovce, no one su vezane uz centar grada Pule. No, vremenom se pokazala potreba da se ona proširi i na one trgovce i uslužne djelatnosti koje su van grada te u manjim gradovima i mjestima.

- Ovo je obostrana korist, promocija za trgovce i povoljnija kupovina za kupce, kazala je Cerovac Bakiš pozivajući sve trgovce da se jave u svoja udruženja te se i oni pridruže idućoj akciji, tim više što je to za njih besplatna promocija. Na kraju, tajnica udruženja obrtnika Pazin Alison Merlić kazala je da je Pazin u ovim akcijama uvijek dobro zastupljen te se projekt pokazao vrlo uspješan pa se nada da će se suradnja nastaviti i u narednim "Kuponijadama". (B. PETROVIĆ) 


Podijeli: Facebook Twiter