Društvenim mrežama promovira se Istra


Nakon vrlo uspješnih marketinških kampanja pod nazivom "Share Istria" koje se održavaju kontinuirano od 2015. godine, danas je u novigradskom hotelu Nautica Turistička zajednica Istarske županije prezentirala svoj treći ciklus. Riječ je o okupljanju, odnosno targetiranom međunarodnom pozivu za sve influencere, opinion leadere, blogere, putopisce i autore na društvenim mrežama u svijetu turizma, i to onima s više od 50.000 fanova (followera), koji opisujući svoje doživljaje boraveći u Istri istovremeno ju promoviraju kao najbolju destinaciju za odmor. Mnogobrojne okupljene u ime TZ-a IŽ-a pozdravio je Denis Ivošević zajedno s pročelnicom za turizam IŽ-a Nadom Prodan Mraković, a uz potonje sudjelovali su i strateški partneri, predstavnici BMW-a, Turkish Airlnesa i Mastercarda.

- Prošlogodišnje izdanje "Share Istria" potvrda je da projekt odlično funkcionira - istaknuo je Ivošević, obrazloživši da i u budućnosti ima veliki potencijal prilikom razrade destinacijskih kampanja, te naglasio da će isti biti u prvom redu važnosti. Autori su se na ovogodišnji poziv TZ-a odazvali u velikome broju, i tijekom osam tjedana boravaka svoje će dojmove odaslati diljem svijeta. Riječ je o autorima čije brojke pratitelja prelaze nekoliko stotina tisuća, pa čak i milijuna sljedbenika, pa je nepotrebno i spominjati o kakvoj je promociji riječ.

Najvažnija zadaća

Mraković je napomenula da turizam na globalnoj razini postaje jedna od vodećih i najbrže rastućih grana gospodarstva, a jedna od najvažnijih zadaća je bila upravo osmisliti i pozicionirati Istru u krug vodećih turističkih regija na svijetu. U munjevitoj promjeni ponašanja online potrošača, TZ se opredijelila na novi i inovativan način i to upravo prezentacijom putem travel influencera, svojevrsnim ambasadorima, čija publika u ovom slučaju postaje i naša.

Najbolja promocija

U nastavku je rečeno da su rezultati prošlogodišnje kampanje bili odlični i zaista impresivni. S obzirom da je putem interneta bilo odaslano preko 13 tisuća postova, doseg cijele kampanje bio je 254 milijuna, te su imali tri milijuna interakcija. Odmor u Istri uključivao je posjet itinererima u kojima je ona najbolje poznata, po vinskim podrumima uz degustaciju vina, kantinama najboljih svjetskih maslinovih ulja, adrenalinskim parkovima i raznovrsnim atrakcijama. Dani influencera bili su ispunjeni i organiziranim tečajevima ronjenja, jedrenja, a mogli su se okušati i u plesnim radionicama ili naučiti osnove somelijerskog zvanja upoznajući istarska vina, kao i kušati maslinova ulja, tragati za tartufima ili spuštati se u istarsko podzemlje.

Ovogodišnje zdanje uz široku paletu evenata i raznovrsne doživljaje, influenceri će moći ponovno iskusiti ono najbolje što Istra ima, od mora i plaža, preko enogastronomije i kulture, pa sve do aktivnog turizma. A da su se iz TZ-a zaista potrudili vidljivo je bilo i na jučerašnjoj prezentaciji. Kušano je ono najbolje, a već nakon dvije do tri isprobane delicije, blogeri, putopisci, influenceri… dali su se na posao. Kušano fotografirano mobitelom odmah je odaslano, a komentar ispod bio je "ovo je odlično". Nema što, najbolja promocija. (Tekst i foto I. GRGAT)


Podijeli: Facebook Twiter