JOŠ JEDAN VELIKI USPJEH POZNATE PULSKE TVRTKE

Ekipa Unilinea pred brojnim uzvanicima podijelila svoje emocije s partnerima i prijateljima i otvorila novu zgradu


Pulski Uniline vodeći je turoperator u Hrvatskoj te među vodećima na području jugoistočne Europe. O poslovnom uzletu Unilinea svjedoči i rekordno brza gradnja novog sjedišta kompanije na Valvidalu, uz samo pulsku zaobilaznicu. Gradilište je otvoreno 20. travnja 2017. godine, a preseljenje iz centra grada gdje su radili na dvije lokacije - u svojoj zgradi u Dobrićevoj ulici te na Rivi - Uniline je odradio sredinom prosinca prošle godine.

Moderna poslovna zgrada koštala je oko 15 milijuna kuna, uz podrum i prizemlje ima još tri etaže. Organizirana je po modelu "open space", a uz nju je uređeno i komotno parkiralište za sve djelatnike. Recimo samo da se osim modernih i funkcionalnih ureda na katu, u prizemlju nalazi recepcija, nekoliko konferencijskih sala, blagovaonica i "relax room", posebna prostorija za opuštanje i druženje s kolegama. Od 200 djelatnika koliko ih ima Uniline, čak 150 je sada smješteno u novu, reprezentativnu zgradu koja je postala novo kompanijsko sjedište.

Večeras je u nazočnosti brojnih gostiju i uzvanika, poslovnih partnera, prijatelja i djelatnika Unilinea svečano otvoreno ovo novo reprezentativno zdanje.

Velebno zdanje

- Često nas gosti pitaju koji je ključ našeg uspjeha. Ključ našeg uspjeha su vrijedni ljudi. Zato i imamo ovo poduzeće, koje je pravi biser, a na noge su ga podignuli njegovi ljudi i sposoban menadžment, kazao je gradonačelnik Pule Boris Miletić čestitajući rukovodećem timu i upravi Unilinea na postignutom uspjehu koji se ogleda i u novoj poslovnoj zgradi.

Njegovim čestitkama pridružio se i istarski župan Valter Flego, koji je istaknuo da je titula najbolje hrvatske agencije rezultat jasnog smjera Unilinea koji je znao kamo ide.

- U najturističkijoj hrvatskoj regiji turizmom se upravlja. Da bi se to moglo ostvariti potrebna je suradnja javnog i privatnog sektora. Vlasnicima i djelatnicima mogu poručiti da se u Hrvatskoj više nemaju s kim uspoređivati. Uspoređujte se sami sa sobom, kazao je župan Flego.

Ministar turizma Gari Cappelli poznaje Borisa Žgombu, suvlasnika i predsjednika Uprave Unilinea još od daleke 1985. godine kada su obojica radila u turističkoj kompaniji Kompas.

- Danas smo se skupili u ovom velebnom zdanju, a sjećam se kako mi je još onda Boris govorio da je ovo dobro, ali da bi ipak želio imati nešto svoje. To što je sa svojim partnerima i djelatnicima stvorio, to je nešto čime se treba hvaliti. Uspjeh Unilinea je dokaz da se u Hrvatskoj može kvalitetno investirati i da će se investicija vratiti i isplatiti. Istarska županija je dokaz da hrvatski turizam ima snažnu lokomotivu, da imamo što pokazati. Istra je za to pravi primjer. Ponosan sam kao ministar i član ove vlade i zaista se imamo na čemu zahvaliti istarskom turizmu. Prošla sezona je bila odlična i nema prepreka da ova koja je pred nama bude još bolja. Na tome treba zahvaliti i Unilineu, poznatoj i priznatoj agenciji. Prvoj od više od tisuću koliko ih ima u Hrvatskoj, rekao je ministar Gari Cappelli.

Gostima se obratio i suvlasnik Unilinea Sajto Salković koji se posebno zahvalio svim uposlenicima i onima koji su bili angažirani na projektu izgradnje nove poslovne zgrade, u rekordnom roku.

- Moram reći da su nam službe Grada Pule razbile predrasude da tu ništa ne funkcionira. Izgradnju smo započeli u travnju, a već u prosincu smo tu preselili naše poslovanje, rekao je Salković.

Posljednji je za govornicu izašao Boris Žgomba koji se prisjetio vremena o kojima je i ministar Cappelli govorio.

Misija i vizija

- Prije nešto više od 20 godina smo započeli s dvije kancelarije, a imali smo samo velike snove i velika očekivanja. Danas smo najjača kompanija u Hrvatskoj i regiji. Imamo urede u Sarajevu, Beogradu i Ljubljani. Imamo urede i u Šangaju, Seulu, Bangkoku, Tajlandu, svugdje gdje postoji interes za hrvatski turizam. Lani smo imali oko 380.000 klijenata i gotovo 370 milijuna kuna prometa. Stalno smo okrenuti budućnosti i zato planiramo iskorak prema novim informatičkim trendovima. U suradnji s jednom poznatom svjetskom kompanijom razvijamo novu platformu koju ćemo početi koristiti od prvih dana iduće godine. Razvijamo destinacijski menadžment, a svoju nišu vidimo i u zdravstvenom i sportskom turizmu. Naša kompanija ima misiju, viziju i brend ideju. Misija nam je kreirati inovativne turističke doživljaje u održivom okruženju. Želimo biti glavni kreatori sadržaja i osmišljavatelji ponude jugoistočne Europe. I na kraju, želim s vama podijeliti našu novu brend ideju: "Emotions we share". Želimo s vama podijeliti naše emocije, kao je Žgomba kojeg su nekoliko puta prekidali aplauzom.

Spomenimo i to da je za goste servirana izuzetno šarena i ukusna gastro ponuda, a osim vizualnog spektakla, u režiji ekipe pulske Visualije, i nastupa plesnog studija Escape kao gošća iznenađenja nastupila je popularna pjevačica Vanna.

Brojni poznati uzvanici

Među okupljenima smo prepoznali Kristijana Stančića, direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, pročelnicu županijskog Upravnog odjela za turizam Nadu Prodan Mraković, direktora TZ-a Istarske županije Denisa Ivoševića i njegovu pulsku kolegicu Sanju Cinkopan Korotaj, direktora Zračne luke Pula Svemira Radmila, ravnatelja Javne ustanove NP Brijuni Marna Milotića, prvog istarskog obrtnika Marija Palisku, predsjednicu Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Pula Jasnu Jaklin Majetić, predstavnike pulskog Fakulteta ekonomije i turizma, financijskih institucija i banaka i mnoge druge. Proslavi se pridružila i ekipa iz HNK Rijeka na čelu s predsjednikom Damirom Miškovićem. (Leonid SLIJEPČEVIĆ, snimio Neven LAZAREVIĆ)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini