CRNA TOČKA GRADA

Na jesen kreće izgradnja rotora na križanju u Puli na kojem se često događaju prometne nesreće


Iako je Pula postala grad kružnih tokova, projekt izgradnje jednog od njih, onog na raskrižju Radićeve i Rizzijeve ulice, kojim bi ta prometna crna točka itekako postala sigurnija i protočnija, nikako da se realizira već sedam godina od kada ga je pulska gradska uprava prvi put najavila. Raskrižje Radićeve, Budicinove i Rizzijeve ulice (i Coppove), uz Rakovčevu i Stankovićevu ulicu, definitivno je najcrnja točka pulskog prometa. Nesreće i velika materijalna šteta učestale su slike na vrhu kojim dnevno prođe i do 20 tisuća vozila.

Radovi nakon turističke sezone

Posljednja prometna nesreća u petak na križanju Radićeve i Rizzijeve ulice, u kojoj su sudjelovala čak četiri vozila, još je jednom ukazala na izrazito opasnu prometnu lokaciju u Puli koja se godinama ne rješava. Iako na lokaciji postoji dovoljan broj prometnih znakova prema kojima bi se trebalo voziti, a zbog brojnih nesreća poziva i na pojačani oprez, i dalje se učestalo na ovom križanju ponavlja neoprezna vožnja zbog koje se konstantno događaju prometne nesreće.

Slika u petak djelovala je uznemirujuće jer je jedno od vozila koje je sudjelovalo u nesreći probilo zid na kojem je na kraju i ostalo visjeti. I to svega 20-ak metara od autobusnog stajališta pa je prava sreća da u trenutku nesreće nije na tom dijelu nogostupa bilo i pješaka. Zbog, ovaj put tek lakših ozljeda, jedna je osoba prevezena u bolnicu.

Slika probijenog zida i vozila podsjetila je na tragičan događaj iz siječnja 2011. godine kada je izgubljen život 20-godišnjeg Puljanina na čije je vozilo, bez zaustavljanja, silovito naletio zagrebački vozač koji je dolazio iz smjera Rizzijeve ulice te prošao tim raskrižjem ne poštujući prednost prolaska, naletio na vozilo mladog Puljanina i odbacio ga u ogradni zid. Upravo od 2011. godine gradska uprava najavljuje izgradnju kružnog toka na ovom križanju, međutim, niti nakon sedam godina problem nije riješen, a projekt nije realiziran.

Prvo je problem bio u preplitkom glavnom vodu gradskog plina, a kada je okončana plinofikacija Pule onda je problem nastao u imovinsko-pravnim odnosima. Kada je konačno i privatni vlasnik odlučio ustupiti dio zemljišta za realizaciju rotora, pomaka i dalje nije bilo jer se krenulo u preinake projektne dokumentacije s obzirom da je budući rotor izmješten prema zelenoj površini obližnjih zgrada, prvih Trojki. Posljednji problem mogao bi biti plinski vod ispod prometne površine koji opskrbljuje tvornicu stakla. Uglavnom, umjesto konkretnog rješenja u vidu rotora samo se pronalaze problemi i izgradnja kružnog toka na vrhu Radićeve ulice ispadala je iz proračuna proteklih šest godina.

Nakon posljednje prometne nesreće, a na naš konkretan upit o rotoru na vrhu Radićeve ulice, iz Grada Pule krenuli su s nabrajanjem prošlogodišnjih realiziranih projekata. Nije jasno kakve veze ima glavna prometnica za Vidikovac, pa i Verudu, s pristupnom prometnicom Tivoli, Vodnjanskom cestom i semaforima na Koparskoj ulici ili prometnicama u zoni Max Stoja?! Kao da će ti projekti zamijeniti sedam godina čekanja kružnog toka na križanju Radićeve i Rizzijeve ulice. Ipak, ovog puta iz Grada su barem definirali početak realizacije i ovog projekta. (Goran ROJNIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Gradilište Studentski dom
Pula: Gradilište Studentski dom

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini