VELIKI POTENCIJAL

Kinezi Istru tek trebaju otkriti


Oko 150 milijuna Kineza ove godine planira putovati izvan svoje zemlje, po čemu su izbili u svjetski vrh, a 70 posto ih je još uvijek u potrazi za odredištem. Pored azijskih turističkih destinacija, Europa im je najzanimljivija, a nedavno su Hrvatsku proglasili najpoželjnijom novom destinacijom u Europi koju ove godine žele posjetiti.

Prva je to nagrada ovakvog tipa za Hrvatsku osvojena na kineskom tržištu. Direktor HTZ-a Kristjan Staničić kaže da nagrada potvrđuje i odlične potencijale Hrvatske na velikom kineskom tržištu. "Potvrda je to naših procjena i odluka da pojačamo prisutnost u Kini, kroz dodatnu promociju, ali i otvaranjem ureda HTZ-a u Šangaju. Ohrabruje nas prošlogodišnji dvoznamenkast porast turističkog prometa iz Kine i to 57 posto u dolascima i 48 posto u noćenjima", kaže Staničić.

Iz pulske agencije ATI prenose da im upravo zbog ove nagrade kolege iz njihova ureda u Hong Kongu javljaju da su prošlog tjedna imali veći broj upita direktnih klijenata i drugih agencija iz Kine. ATI, naime, preko svog ureda u Hong Kongu organizira ture za kineske putnike koje uglavnom uključuju posjet Sloveniji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i BiH. "Zemlje jugoistočne Europe postaju sve zanimljivije kineskim turistima upravo zbog svoje veličine, prometne povezanosti i, što je najbitnije, sigurnosti, čistog zraka i plavog neba", kaže Petra Borisavljević, direktorica kineskog tržišta u ATI-ju, uz napomenu da su nam glavni konkurenti Australija i SAD koji snažno prodiru na to tržište. "Često se u Kini susretnemo sa situacijama gdje TZ Australije plaća velikim agencijama u Hong Kongu usluge marketinga da bi pored svih destinacija svojim putnicima prvo nudili Australiju", kaže Borisavljević.

Prirodne ljepote

Budući da kineski gosti cijene naše prirodne ljepote te povijesnu i kulturnu baštinu, važni su generatori turizma u pred i posezoni. A produženje sezone u turističku godinu strateško je opredjeljenje svih u hrvatskom turizmu.

Iz pulske agencije Uniline, vodećeg turoperatora u regiji, potvrđuju da je Europa posljednjih godina visoko na listi želja, a Hrvatska jedna od brzorastućih destinacija za goste iz Kine. Usluge ove pulske kompanije prošle je godine koristilo gotovo 4.000 kineskih gostiju koji su ostvarili više od 30.000 noćenja, a svake godine bilježe sve veći porast dolazaka. Uniline je potencijal kineskog tržišta prepoznao još prije desetak godina, a od 2012. u Šangaju imaju i svoju poslovnicu. Obje velike pulske agencije, ATI i Uniline, sudjeluju na stručnim radionicama i sajmovima u Kini i odlično poznaju zahtjeve kineskih gostiju. (Duška PALIBRK)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Banjole bay
Pula: Banjole bay

Pula

Pula: Amphitheater
Pula: Amphitheater