Već su itekako vidljive konture proširenja obilaznice

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Jedan od kapitanih gradskih projekata u ovoj godini, proširenje obilaznice od nekadašnjeg skretanja za Valmade do križanja s Medulinskom cestom, napreduje punom parom i već su itekako vidljive konture buduće proširene obilaznice, koja bi, iako neće biti proširena sve do Verudele, značajno poboljšati protočnost ovim prometnim pravcem.

Postavljeni rubnjaci

- Grad Pule veliku pažnju posvećuje u unaprjeđenje protočnosti i sigurnosti prometa na području grada Pule. U tom smislu kao jedan od trenutno najznačajnijih projekata u izgradnji je nastavak proširenja pulske obilaznice od privoza rotora na Medulinskoj 
cesti do nekadašnjeg skretanja za Valmade, kojim će se značajno poboljšati sigurnost i protočnost prometa. Izgradit će se dvije prometne trake u dužini od 1,2 kilometara, obnovit će se raskrižje sa Šišanskom i Medulinskom cestom u kružna raskrižja sa zelenim površinama te će se djelomično rekonstruirati prometnice koje se priključuju na ta raskrižja čime ukupna duljina zahvata iznosi oko 2,2 kilometara. Previđena je i izgradnja 
pješačkih i biciklističkih staza, zelenih pojaseva, odvodnja oborinskih voda, navodnjavanje i javna rasvjeta. 
Vrijednost investicije iznosi 20 milijuna kuna, izvođač radova je trgovačko društvo Cesta, navode iz Grada Pule.

S obzirom da se promet obilaznicom nesmetano odvija dok traju radovi, što je izuzetno važno tijekom turističke sezone, vozeći se obilaznicom može se vidjeti da su na nekim dijelovima buduće prometnice već postavljeni rubnjaci, a izgled gradilišta nudi sliku kao da se čeka još samo asfaltiranje. Doduše, još je puno posla pred radnicima na gradilištu, koji ne smanjuju tempo unatoč visokim temperaturama i radu po najvećem suncu. 
Projekt je započeo 3. travnja, a rok izvođenja je 150 radnih dana.

- Značajno je navesti da smo kvalitetno planirali faze izvođenja radova na obilaznici i prilagodili ih na način da što manje opterećuju promet, odnosno da u ljetnom periodu kada je on najintenzivniji obilaznica bude protočna za promet u pravcu Šijana-Verudela i 
obratno, kazao je Giordano Škuflić pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, komunalni sustav i imovinu, dodavši da se radovi izvode planiranom dinamikom te bi se trebali okončati u predviđenom roku.

Projektom je previđena izgradnja pješačkih i biciklističkih staza, zelenih pojaseva, odvodnja oborinskih voda, navodnjavanje i javna rasvjeta. Uz proširenje obilaznice, usporedo se odvija i izgradnja fekalnog kolektora od strane tvrtke Pragrande d.o.o., a koja je sufinancirana putem redovnog programa Hrvatskih voda i Grada Pule. Vrijednost ovih 
radova je šest milijuna kuna, a izgradnjom kanalizacijske mreže stvaraju se, kako je rečeno, preduvjeti za potpuno razdjeljivanje fekalne i oborinske kanalizacije sliva Pragrande i dugoročno rasterećenje samoga kanala.

Najvažnija protočnost

Predviđena je i izgradnja 264 metara vodoopskrbnog cjevovoda na Šišanskoj cesti i 
366 metara cjevovoda na Medulinskoj cesti te novi ogranak duljine 50 metara uz rekonstrukciju svih postojećih kućnih priključaka u zoni zahvata. Od oborinske odvodnje, ukupno je predviđeno devet infiltracijskih jaraka i pet retencija te ugradnja cjevovoda duljine oko 1.600 metara i drenažnih cijevi u infiltracijskim jarcima i retencijama u duljini od oko 2.035 metara. Također je predviđeno demontiranje 23 postojeća rasvjetna mjesta i dogradnja 64 nova, dok je dužina trase naponskih kablova 636 metara. (G. ROJNIĆ)




Podijeli: Facebook Twiter