Titulu BalCannesa 2017. odnijela agencija Grey Ljubljana


Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa 2017., koja je dodijeljena na 10. izdanju Weekend Media Festivala u Rovinju, odnijela je agencija Grey Ljubljana, koja je ujedno osvojila i posebnu nagradu žirija novinara za projekt The Bedtime Storytellers. Zagrebački Imago Ogilvy osvojio je dvije nagrade za projekt Dear Mr. President koji je proglašen najboljim projektom BalCannesa, a osvojio je i posebnu nagradu žirija oglašivača.

Prema mišljenju agencijskog žirija najbolji projekt je One book for peace srpske agencije New Moment New Ideas Company, dok je Nagradu za najbolji projekt koji je realiziran na više tržišta regije osvojio Teslin vremeplov agencije Red Communication iz Beograda.

Uz agencije Grey Ljubljana i Imago Ogilvy, na listi top 5 agencija po bodovima našle su se agencije BBDO Zagreb, Bruketa&Žinić&Grey i Grey Worldwide Zagreb. Uz njih, u selekciju 25 najboljih projekata Adriatic regije izabrani su i projekti agencija - AV Studio, Degordian, Formitas BBDO, Ideo kreativna branding agencija, iZone, McCann Beograd, McCann Sarajevo, McCann Zagreb, New Moment New Ideas Company, New Moment Tirana, Popular Communications, Red Communication, Senor i Studio Sonda. (N. O. R.)


Podijeli: Facebook Twiter