CITY ART

Poznati fotograf Damir Hoyka izlaže u Puli: Bezvremenske vedute poznatih pulskih spomenika

| Autor: Ian Tataj
Sanja Cinkopan Korotaj, Hoyka i pulski gradonačelnik otvaraju izložbu (Snimio Ian Tataj)

Sanja Cinkopan Korotaj, Hoyka i pulski gradonačelnik otvaraju izložbu (Snimio Ian Tataj)


Tko bolje od Hoyke može za Dan Europe napraviti spektakularnu i zanimljivu izložbu, retorički se zapitala direktorica Turističke zajednice Pula, Sanja Cinkopan Korotaj, otvarajući izložbu "City Art" uz samog umjetnika, i gradonačelnika Filipa Zoričića.

Izložba koja će ostati postavljena na pulskom Forumu sljedećih sedam dana, sastoji se od pet panela i osam fotografija, i pokazuje spomenike koje inače - ne gledamo, kaže Cinkopan Korotaj.

Gradonačelnik se zahvalio Hoyki što je na ovaj način zabilježio pulski identitet, i time čuva našu baštinu i umjetnost.

- Izuzetno mi je drago biti ovdje - radio sam sve ovo sa srcem. Rijetke su prigode kada se može prikazati grad na neki drugi način. Hodajući po našim gradovima, kao turisti ili građani, ponekad zaboravljamo pogledati gore, vidjeti spomenike u pravom svjetlu, a gradovi jesu umjetnost, sami po sebi. Kad hodamo kroz grad, mi smo praktički u galeriji na otvorenom, ukazuje fotograf, napominjajući i da su gradovi kroz fotoobjektiv drugačiji.

- Pozivam svih da se šeću - da pogledaju svoj grad na drugi način - i tako se mogu zabaviti, poručuje, da bi se na kraju zahvalio TZ-u, Gradu Puli i svima koji su surađivali na projektu "City Art", ali i Puljanima koji su, kako kaže, dok je provodio dane u Puli slikajući i tražeći taj idealni trenutak, zastali i na neki ga način bodrili u tome.

Izložba "City Art" prikazuje osam pulskih spomenika; Komunalnu palaču, Dom hrvatskih branitelja, Malo rimsko kazalište, Arenu, Herkulova i Zlatna vrata, Augustov hram, i pulsku Katedralu, sve inkapsulirane u neki bezvremenski trenutak, a upravo ih je tako namjenio umjetnik, koji objašnjava da je za ove pulske znamenitosti rad trajao, osim tri dana provedenih u gradu za samo fotografiranje, i 20 sati digitalne obrade.

- Moraš obići lokaciju u razne trenutke, vidjeti gdje i kako pada svjetlost, slikaš - ali onda vidiš da ispred Arene, primjerice, stoje lampe, čikovi na cesti i slično - Zato ide obrada. Neba sam lovio, ako je trebalo, i na drugim mjestima, da bih dobio idealnu podlogu. Htio sam te bezvremenske vedute - tako da ako netko gleda ove fotografije za 500 godina, unatoč svim promjenama, može i dalje prepoznati o čemu se radi, otkriva Damir Hoyka.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of

Pula

Pula: Forum
Pula: Forum