DOVE VIAGGI

Najpoznatiji talijanski turistički časopis izdao brošuru posvećenu Istri

| Autor: Milan Pavlović
Istri je posvećeno 196 stranica

Istri je posvećeno 196 stranica


Turistička zajednica Istarske županije ove godine veliki fokus stavlja na talijansko tržište te je uz pomoć PR agencije za Italiju Vailati & Savarro s kojom ima dugogodišnju suradnju, dogovorila zajednički projekt s prestižnim izdavačem Cairo Rcs Media, u sklopu kojeg je njihov najpoznatiji turistički časopis Dove Viaggi realizirao veliki vodič koji je pod nazivom »Istria – Viaggio nelle meraviglie della terra Croata« posvetio Istri.

(Arhiva Glasa Istre)(Arhiva Glasa Istre)

Radi se o monografskom dosjeu s vertikalnom analizom najaktualnijih tema u našoj destinaciji koji su realizirali vrsni novinari koji su Istru posjetili krajem prošle godine (od rujna do studenog), te ih je Ured TZ Istarske županije svakodnevno i intenzivno pratio kako bi uspjeli realizirati što više fotomaterijala, prikupiti ideje i informacije od značaja za brojna originalna poglavlja.

Raznolikost i ljepote Poluotoka

Na naslovnici vodiča nalazi se atraktivna fotografija Brijunskog arhipelaga, a sadržaj se proteže na 196 stranica.

Publikacija ističe raznolikost i ljepotu Istre, nudeći čitateljima informacije o morskim destinacijama, plažama s plavom zastavom za čistoću mora, prirodnim ljepotama, biciklističkim stazama, selima, zaštićenim područjima i bio raznolikosti. Istra se opisuje kao poluotok gotovo u obliku srca, s obalom od oko 500 kilometara koja obiluje zaljevima, rtovima, uvalama i liticama, te otocima rasutim »poput konfeta u kristalno čistom moru«.

Vodič naglašava da Istra nije samo destinacija za ljubitelje mora, već nudi i netaknutu prirodu, tisućljetna sela, kulturnu i povijesnu baštinu te izvanrednu eno-gastronomsku tradiciju temeljenu na proizvodima poput maslinovog ulja, vina i tartufa. Ističe se i raznolikost pejzaža, od obale do brdovitih područja, planina i vinogradarskih brežuljaka.

Posebna pažnja posvećena je raznim događanjima tijekom godine, uključujući glazbene festivale, sportske manifestacije, povijesne priredbe i gastronomske festivale. Nije zanemaren ni imperativ održivog turizma u Istri, sa 60 zaštićenih područja povezanih s europskom mrežom Natura 2000, koja promiče očuvanje biološke raznolikosti.

- Suradnja koju smo pokrenuli prije nekoliko godina s PR agencijom za talijansko tržište Vailati & Savarro kako bi učinkovitije i kvalitetnije komunicirali specifičnosti Istre, ali i sve novosti u destinaciji koje su relevantne za talijanske goste, polučila je sjajne rezultate, otkrio je Denis Ivošević, direktor TZ-a Istarske županije.

(Arhiva Glasa Istre)(Arhiva Glasa Istre)

- Naime, uz mnogobrojne aktivnosti koje odrađujemo s agencijom, uključili smo i cijeli set marketinških aktivnosti kako bi pokrili sve segmente ciljane publike, a najznačajnije je definitivno partnerstvo s najvažnijom izdavačkom kućom u Italiji, Cairo Rcs Media, koja publicira glasovitu turističku reviju i vodič Dove Viaggi, u kojem je Istra s redakcijom odradila jedan od najvažnijih specijala u posljednjih nekoliko godina. Radi se zaista o izuzetno kvalitetnom, atraktivnom i korisnom materijalu, što potvrđuje velik interes kupaca na prodajnim mjestima diljem Italije.

Treba naglasiti i da je timing za objavu vodiča pomno isplaniran. Ožujak, koji predstavlja period predsezone, za velik dio Talijana vrijeme je kada odlučuju o destinaciji u kojoj će provesti odmor. Stoga se radujemo projektu realiziranom na tom tržištu kojemu je zbog blizine Istra oduvijek bila privlačna. No, nije to jedini razlog, jer je poznato da Talijani vole posjećivati Istru zbog ponude koju nudimo, zbog sličnosti u kulturi, gastronomiji, kao i jeziku, što često olakšava komunikaciju i osjećaj povezanosti između turista i domicilnog stanovništva, kazao je Ivošević.

Digitalno izdanje i audio verzija

Dove Viaggi dostupan je na svim talijanskim kioscima od ožujka te se specijal o Istri distribuira na području cijele Italije kao prilog ožujskog izdanja časopisa. Prema povratnim informacijama koje je dostavila PR agencija, koja kontinuirano prati stanje, vodič je ostvario veliki uspjeh, izazvavši veliki interes čitatelja.

Uz pisani vodič dostupan na kioscima, dostupno je i digitalno izdanje na DOVE aplikaciji te audio verzija na platformi Loquis, koja nudi putopisne priče putem svoje aplikacije.

- Turistička zajednica Istarske županije naručila je određene količine i za svoje potrebe radi dodatne promocije na tržištima talijanskog govornog područja. Radi se o vrijednoj investiciji koja će, vjerujemo, doprinijeti promociji Istre i Hrvatske na talijanskom tržištu, poručio je Ivošević.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Banjole bay
Pula: Banjole bay

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of